Felles skravle 2015

Gratulerer!!!!! Endelig er det gjort! Heftig fødselsopplevelse tenker jeg. Hvordan er d nå? :)
Jaa. Fy! Haha. Gikk ganske fort opptil sånn 7-8 cm, de siste tok litt lenger. Så tok det litt tid før siste kanten forsvant før det ble 10cm, så derfor det tok så lang tid :)
 
Kor lenge skal det være i mellom rier når du reiser inn til føden? (Bare lurer i tilfelle ting skjer snart)
 
Kor lenge skal det være i mellom rier når du reiser inn til føden? (Bare lurer i tilfelle ting skjer snart)

Det er forskjellig frå sjukehus til sjukehus har eg lært meg :p Og om du har lang reiseveg bør det tas med i beregningen.
Men ca 5 min mellom, også må dei vera relative sterke. Om du er i tvil så ringer du føden så vil dei gi deg svar :)
 
Det er forskjellig frå sjukehus til sjukehus har eg lært meg :p Og om du har lang reiseveg bør det tas med i beregningen.
Men ca 5 min mellom, også må dei vera relative sterke. Om du er i tvil så ringer du føden så vil dei gi deg svar :)
Oppdaget dem ikke før 1-1,5 min mellom. Og de var ikke sterke. For mine ble aldri det :eek:
 
Nå forstår jeg hva folk mente med at dagene med en liten går fort. Mini er jo allerede 2 måneder i dag!! Angst :p
 
Det er forskjellig frå sjukehus til sjukehus har eg lært meg :p Og om du har lang reiseveg bør det tas med i beregningen.
Men ca 5 min mellom, også må dei vera relative sterke. Om du er i tvil så ringer du føden så vil dei gi deg svar :)
Her var det ikke 5 min mellom å ikke sterke eller særlig vonde. Kun som vonde mensensmerter. Hadde 4cm når vi kom inn :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Dropper innom her jeg. Siden det ble 2015 på meg likevel
 
Bra:) hvordan har lille frk det?:) <3
Tilsynelatende bra.

Muligens sover hun litt mye og spiser litt lite, jeg synes ikke hun har veldig mange våte bleier, så nå har jeg satt igang å holde oversikt over hvor ofte jeg ammer så jeg er sikker på at det ikke går for lenge, og skal telle bleiene, for det har hendt mer enn en gang at vi bare tar den på igjen, den er tørr (tøy, så vi vet den er tørr)

Hun er litt gul, men ble målt langt under grensen for lysbehandling på sykehuset i går. Jm kommer trolig i morgen så jeg skal ta det opp med henne dersom kvalitetssikring av min magefølelse stemmer.
Hun hadde ikke gått urovekkende mye ned fra fødsel til kontroll i går, men håper det har snudd nå
 
Tilsynelatende bra.

Muligens sover hun litt mye og spiser litt lite, jeg synes ikke hun har veldig mange våte bleier, så nå har jeg satt igang å holde oversikt over hvor ofte jeg ammer så jeg er sikker på at det ikke går for lenge, og skal telle bleiene, for det har hendt mer enn en gang at vi bare tar den på igjen, den er tørr (tøy, så vi vet den er tørr)

Hun er litt gul, men ble målt langt under grensen for lysbehandling på sykehuset i går. Jm kommer trolig i morgen så jeg skal ta det opp med henne dersom kvalitetssikring av min magefølelse stemmer.
Hun hadde ikke gått urovekkende mye ned fra fødsel til kontroll i går, men håper det har snudd nå
Mi var og gul (men lnnenfor) og sov mye og sovnet ved matfatet.. Men gikk seg til etterhvert. Men stresset ikke voldsomt med det. Da hadde nok ammlngen blitt no negativt.

Men hun er stor og fin som bare det nå. Gikk bare litt tregt i starten
 
Stresser det ikke, men jm kan komme til å spørre siden det var tema sist. Da sov hun definitivt for mye. Og siden hun ble født litt tidlig mente jm at vi måtte være ekstra obsy
 
Back
Topp