Felles skravle 2015

Jeg har bare ei, og kan si feil jeg og :p kaller henne ved navnet på hesten (som også er jente :) )
Vår eldste datter omtalte mannen i en lang periode ofte ved navnet på sin yngste søster...
 
Gratulera ❤️ Detta har ikkje eg fått med meg :)
Min lille Januarbaby bestemte seg for å bli julebaby i stedet. Hun kom natt til første juledag, to min over midtnatt
 
  • Liker
Reactions: EJ
Tenk om 1,5 mnd har vi en 1åring i hus :eek:
 
I dag fyller en gutt litt borti veien her er år. Den gutten kommer til å gå i samme klasse som mon datter. Som er 11 dager gammel.
 
Ja. Er ikke det rart å tenke på?:eek:
Veldig rart.

Vi har en fremtidig klasseveninne til mellomste i veien her også, dvs naboen vår. Det er halvannen mnd mellom dem, hun ble fem i går, vår datter blir i februar. Det er liksom ikke så rart å tenke på, som den ettåringen. Det er jo sånn, og skulle egentlig vært motsatt. Hun skulle vært 2016 og begynt i klasse med min kusines barn som er ventet i juli. Men snek seg ut før tiden, og ble 2015 i stedet. Trolig yngst i klassen.
 
Blåse liv i denne igjen da? ;)
 
Er det flere som er med på det da?
Er jo mange med barn i 2015 :)
 
Er vel ikke så mange som sjekker her daglig - kanskje reklamert litt på de forskjellige terminforumene?
 
Er det flere som er med på det da?
Er jo mange med barn i 2015 :)
Absolutt, det ville vært gøy :) Titta innom her for å se om det fortsatt var noe liv her etter sist jeg kikka, men litt dårlig med det ser jeg!!
 
Guud så rart å se tilbake på mine egne innlegg her, om alt fra graviditeten til at det nærmet seg fødsel- og nå er mini 6,5 mnd!!:woot:
 
Absolutt, det ville vært gøy :) Titta innom her for å se om det fortsatt var noe liv her etter sist jeg kikka, men litt dårlig med det ser jeg!!
Nå var det lenge siden jeg var innom sist også. Vi får prøve å spre ordet videre på terminforum :)
 
Back
Topp