Felles skravle 2015

Både i forgårs og i går har jeg hatt noe som kan minne om starten på rier, ut i fra hva jeg har lest om det. Varte ikke så lenge i forgårs, men varte noen timer i går, skuffa når jeg våkna idag, haha!
Håper hvertfall det er starten på noe. Var inne på sjekk på sykehuset for 3 dager siden, på ctg'en der hadde jeg veldig mye kynnere, veldig ofte, der sa og legen det kunne være noe på gang :) 2 dager til menstermin og 5 til oul!
Hvordan går det?
 
Wæh, tror jeg begynner få bihulebetennelse... Passer dårlig, har trossalt termin i dag og skal føde snart!!
 
Har du født?:)
Neida, like feit enda.... :(
Var på sykehuset for sjekk i går da pga lite liv, alt var fint med baby, men de tok overtidskontrollen med det samme, og jeg var nesten helt moden, 1cm livmorhals igjen å 3 cm åpning :) så bør jo klare føde før igangsetting!!!
Kom noe uuuberseigt blodslim nå nettopp, men usikker på om det kommer av strippingen eller om det er slimproppen, selv tror jeg sistnevnte med tanke på utseende og hvor sinnsykt(!) seigt det var.. :eek:
 
Neida, like feit enda.... :(
Var på sykehuset for sjekk i går da pga lite liv, alt var fint med baby, men de tok overtidskontrollen med det samme, og jeg var nesten helt moden, 1cm livmorhals igjen å 3 cm åpning :) så bør jo klare føde før igangsetting!!!
Kom noe uuuberseigt blodslim nå nettopp, men usikker på om det kommer av strippingen eller om det er slimproppen, selv tror jeg sistnevnte med tanke på utseende og hvor sinnsykt(!) seigt det var.. :eek:
Sånn som det var jeg 3t før hun var ute. Tok vannet på 3cm (+1cm livmorhals) og ute var hun på et blunk! :D
 
Sånn som det var jeg 3t før hun var ute. Tok vannet på 3cm (+1cm livmorhals) og ute var hun på et blunk! :D
Har hatt syke mengder med slim etter hvert dobesøk i dag(sånn at jeg sikkert bruker en halv dorull for å få det bort) noe blodtilblandet og noe heeelt blankt.... Æsj haha
 
Back
Topp