Mallejenta
Glad i forumet
Blir spennende nå daTermin i dag, men ingen baby enn så lenge. Nå er det bare venting (og skravling her inne) som står på tapeten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende nå daTermin i dag, men ingen baby enn så lenge. Nå er det bare venting (og skravling her inne) som står på tapeten![]()
ÅjaJobber som ped.leder i barnehage![]()
Ja trives veldigÅjatrives du ?
Har fri jegNoen som har fri i morgen da?
Tror det meste er veldig klart herOi oi så spennendeer alt klart ? Og vet du hva det blir ?
Ja høres gøy utJa trives veldigTrives med utfordringene og alt som følger med
Har du ansvar for hele bhg eller bare en avdeling? Vet ikke hvordan slikt fungerer, jeg.Ja trives veldigTrives med utfordringene og alt som følger med
Så gøyTror det meste er veldig klart herEr en liten gutt som er ventet
![]()
tror du.... det er ett bra utgangspunktJadaunder bordet, brukte den forrige uke trur jeg
![]()
1 avdeling. er ganske nyutdanna så holder enn så lengeHar du ansvar for hele bhg eller bare en avdeling? Vet ikke hvordan slikt fungerer, jeg.
Ja det kan jeg vel trygt siDa har du barnevakt mens du jobber da ?
Jatror du.... det er ett bra utgangspunkt![]()
Jepp, førstemannSå gøydet blir stas, er det første ?
Deilig daJa det kan jeg vel trygt si![]()
StasJepp, førstemannEnn hva med dere? Er det deres første også?
En hel avdeling høres ut som mer enn nok. Er jo en del barn per avdeling vil jeg tro1 avdeling. er ganske nyutdanna så holder enn så lenge![]()
greit å sjekke at den funker kanskjeJajeg skriver jo så fort på mobilen så like greit
drar nok frem pc'n i morra
![]()
Og ut i fra tickeren din går jeg ut i fra at du venter en jenteStasja våres første også
![]()
<3 tantes lille prinsesse!!!!Stasja våres første også
![]()
Det gjør den jo dagreit å sjekke at den funker kanskje![]()