Mallejenta
Glad i forumet
Ja kan si det sånnNok å henge fingrene i, altså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kan si det sånnNok å henge fingrene i, altså![]()
Vi er søstre i alle hensikter og i sinn.. Men ikke via blod eller familieHihi, det høres bra ut!
Har som mål å rykke 2 plasser opp10 innlegg til, og jeg har 8900 innleggI morgen skal jeg klare å få totalt 9000 innlegg
![]()
har ikke sjekka mitt antall egentlig..10 innlegg til, og jeg har 8900 innleggI morgen skal jeg klare å få totalt 9000 innlegg
![]()
Tenker aldri noe på det jeg, for meg så er det ikke noe annet alternativVi er søstre i alle hensikter og i sinn.. Men ikke via blod eller familie
Det er en veldig lang historie. Men ja vi ser på hverandre som søstre![]()
hahaha det er greit! vi har en date så fort de har reistÅja okeishotgun !!
enigTenker aldri noe på det jeg, for meg så er det ikke noe annet alternativ![]()
Den type søstre er kan være vel så godt å ha! Trenger ikke alltid slektskapVi er søstre i alle hensikter og i sinn.. Men ikke via blod eller familie
Det er en veldig lang historie. Men ja vi ser på hverandre som søstre![]()
Akkurat som om du hadde sluppet unnahahaha det er greit! vi har en date så fort de har reist![]()
Føler at det er så godt som slektskap daDen type søstre er kan være vel så godt å ha! Trenger ikke alltid slektskap![]()
Jeg sitter på pc nå, så da er det så kjapt og enklet å bare trykke på avataren og sjekkehar ikke sjekka mitt antall egentlig..
Bare kjipt når jeg må forklare meg for gamle venninner og såntenig![]()
stemmer.. bare meg som ikke tenker så veldig på totalen egentligJeg sitter på pc nå, så da er det så kjapt og enklet å bare trykke på avataren og sjekke![]()
hahah ja den er verre.Bare kjipt når jeg må forklare meg for gamle venninner og sånt![]()
Fåkke sjekka det jeg, får man bare sett det på oppdateringer ?stemmer.. bare meg som ikke tenker så veldig på totalen egentlig![]()
sov godt!Nå legger jeg meg.. sov godt alle![]()
NattaNå legger jeg meg.. sov godt alle![]()
Men det går brahahah ja den er verre.hahaha
God nattNå legger jeg meg.. sov godt alle![]()