Ja en delHvordan går det med dere jenter??? Har dere fått skravla MYE mens jeg har hvert borte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja en delHvordan går det med dere jenter??? Har dere fått skravla MYE mens jeg har hvert borte?
M&m er ikke langt unna nåSer du ligger på topp fortsatt så er jo ikke akkurat lett å ta deg igjen![]()
Kommer aldri til å gåSer du ligger på topp fortsatt så er jo ikke akkurat lett å ta deg igjen![]()
Du ogsåGjør det
Du får sove godt da![]()
ser opdateringen fra 22:28 sier 518 på meg og 439 på deg.. Så du er ikke langt unna nåKanskje...hehe
Har ingen oppdatering![]()
nei skjønner detteKommer aldri til å gå![]()
God natt frøken. Sov godt!Du ogsåimorra blir det nok lite skravling på meg.. litt på kvelden kanskje
![]()
Nesten 100 innlegg fortsatt daM&m er ikke langt unna nå![]()
God natt ja! Sov godt du ogsåGod natt frøken. Sov godt!
Sov godtDu ogsåimorra blir det nok lite skravling på meg.. litt på kvelden kanskje
![]()
Sier litt om jobben xDNesten 100 innlegg fortsatt da
Du har jo skravla greit selv om du har jobbet og![]()
hahaha blir lite skravling på kveldene fremover tror jeg. Har jo svigerfamilien på besøk fra onsdag til mandag. pluss at jeg jobber sent i morgen og onsdagNesten 100 innlegg fortsatt da
Du har jo skravla greit selv om du har jobbet og![]()
Du ogsåimorra blir det nok lite skravling på meg.. litt på kvelden kanskje
![]()
ser opdateringen fra 22:28 sier 518 på meg og 439 på deg.. Så du er ikke langt unna nå![]()
skal prøveGod natt ja! Sov godt du også![]()
Men skal ikke stå på innsatsen !nei skjønner dette![]()
det er ikke sååå langt da.Men vi skravles igjen ihvertfall op et tidspunkt
Fortsatt et stykke unna![]()
Jobbe sent er tydeligvis ikke noen utfordring for deg dahahaha blir lite skravling på kveldene fremover tror jeg. Har jo svigerfamilien på besøk fra onsdag til mandag. pluss at jeg jobber sent i morgen og onsdaghahaha
ja du er jo ikke der og shopper.. da blir det stille på kveldene daSier litt om jobben xD
nei hvertfall ikke nå som jeg har fått iPad med tastatur..! DET ER DIN FEIL!Jobbe sent er tydeligvis ikke noen utfordring for deg da![]()