Felles skravle 2015

Er det så sinnsykt mye man må ha da? :eek: hehe
Vogn osv er jo greit selvfølgelig, og det er jo noe som koster en del.
Har vel egentlig ikke sett på den utstyrslistene rundt omkring så veldig nøye enda

Det er det som er problemer med utstyrslister.
De lages av butikkene for å selge mest mulig, og leses av mange som en må-ha liste.

Etter min mening trenger man ikke følgende (selv om det er praktisk):
New born sett til stokke stol
Lekegrind
Ammepute
Babynest
Vugge
Vognpose
Stellebord/stellekommode
Bæresele
Og så videre...

Jeg innrømmer vi har mye av det, men det meste av det ble kjøpt inn til andremann når vi hadde bedre råd.

Stellebord - 1500kr
Seng + madrass - ca 2000kr
Bedsidecrib + madrass - ca 2000kr
Dunpose - 1000kr
Sengetøy til seng + bedsidecrib - 7-800kr
Bæresele - 700kr
Babycall - 900kr
Vogn - 10000kr
Bilsete + base - 2500kr
Ekstra base - 1200kr

+ klær, kluter osv

Blir fort penger :o

Det blir det, det nekter jeg ikke for. Hehe
Og de tingene man må ha er vel de som er dyrest dessverre.

God kveld ! Humøret er på bånn i dag å :( føler meg helt utslitt og skikkelig lei meg.. Heldigvis vet søss å varte opp med taco ❤️

Det er det som er problemer med utstyrslister.
De lages av butikkene for å selge mest mulig, og leses av mange som en må-ha liste.

Etter min mening trenger man ikke følgende (selv om det er praktisk):
New born sett til stokke stol
Lekegrind
Ammepute
Babynest
Vugge
Vognpose
Stellebord/stellekommode
Bæresele
Og så videre...

Jeg innrømmer vi har mye av det, men det meste av det ble kjøpt inn til andremann når vi hadde bedre råd.

Det er sant. Glad jeg har ei kusine jeg kan dra til for å det dyreste, så får vi se hvordan det blir med andre mindre nødvendige ting. Blir sikker litt her og.
Vugge skal jeg ha da. Ikke fordi jeg tror jeg kommer til å ha stort behov egentlig, men fordi jeg alltid har hatt lyst til å lage en ;)

Det er sant. Glad jeg har ei kusine jeg kan dra til for å det dyreste, så får vi se hvordan det blir med andre mindre nødvendige ting. Blir sikker litt her og.
Vugge skal jeg ha da. Ikke fordi jeg tror jeg kommer til å ha stort behov egentlig, men fordi jeg alltid har hatt lyst til å lage en ;)
Sett so-ro vuggene? Vet mange lager slike selv

Vi har faktisk en arve kurv som brukes som vugge.
Den nærmer seg vel 90 år nå.
Skifter bare madrassen mellom hver baby og pynte stoffet ved behov (denne gang må det bare vaskes)

God kveld ! Humøret er på bånn i dag å :( føler meg helt utslitt og skikkelig lei meg.. Heldigvis vet søss å varte opp med taco ❤️

Håper humøret er bedre i morgen :)
Bra hun varter opp;)

Musemor gjør ting Musemor egentlig ikke kan.
Dagens utfordring, vaktler.
Ville kanskje vært en fordel å lage noe jeg faktisk har smakt før og vet hvordan skal smake, men det er bare små detaljer :P

Back
Topp