Nå har det i det minste sluttet å snø foreløpigSåpassja da er det mye snø ja!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har det i det minste sluttet å snø foreløpigSåpassja da er det mye snø ja!!
Snødde her også istaHer har det nå altså begynt å snø! Baah
Det blir vel mer en etasje ned, til vanlig er det vel rundt en 4 meter ned rett på betong..Fra andre etasje, som i to etasjer ned? DA er det en del snø ja.
Vi hoppet jo både sommer og vinter hjemme, men vi klatret på utsiden av rekkverket og da ble det jo bare en etasje ned. På vinteren kunne vi hoppe fra rekkverket om det var bra med snø, eller bygget opp en haug der...
Det blir vel mer en etasje ned, til vanlig er det vel rundt en 4 meter ned rett på betong..
Konkludert med jeg har brukt 25 000kr allerede jeg. Pengene flyr når det er mye man trengerÅ hjelpes å mye penger jeg har brukt i dag.
Bare til babyen kommer har jeg kjøpt inn i dag:
Vogn
Baby gym
2 sett sengetøy
2 sett ull ammeinnlegg
Litt morsmelkerstatning (melken kom litt tregt i gang sist)
Bryst krem
Tørre engangskluter
D-dråper
En pakke bleier
Baby olje
Konkludert med jeg har brukt 25 000kr allerede jeg. Pengene flyr når det er mye man trenger
Jaaa. Det var et sykt bra forslag! Det har du helt rett iMan burde egentlig begynne å få barnetrygd allerede når man er gravid
Det eneste jeg mangler nå er noen nye flaske tuter ellers så har jeg alt (tror jeg)
Så hvor sender man det?Jaaa. Det var et sykt bra forslag! Det har du helt rett i
Skulle jeg og likt å visst.Så hvor sender man det?
Det går ikke, men får ikke begge deler...Skulle jeg og likt å visst.
Eller at man fikk den engangsstønaden etter oulog så foreldrepenger når man gikk ut i permisjon.
Det går ikke, men får ikke begge deler...
Er egentlig ikke så ille meg oss vi har råd til å få denne babyen....
Men dette med penger til utstyr er en stor bekymring for de som ikke har så mye.
Husker det fra vi fikk førstemann, og etter hva jeg ser nå har utstyrpresset økt veldig siden den gang.
Mye av det "alle" skal ha nå hadde jeg ikke hørt om en gang den gang..
Det går ikke, men får ikke begge deler...
Er egentlig ikke så ille meg oss vi har råd til å få denne babyen....
Men dette med penger til utstyr er en stor bekymring for de som ikke har så mye.
Husker det fra vi fikk førstemann, og etter hva jeg ser nå har utstyrpresset økt veldig siden den gang.
Mye av det "alle" skal ha nå hadde jeg ikke hørt om en gang den gang..
Er helt enig med deg.Har råd vi og. Føles bare så kjedelig å bruke så mye penger på det
Veldig ofte kan disse festene dras frem ved å løsne ett lite håndtak.Pakket jo opp stol og pose i sta, og da også basen. Den lå i veien så tenkte "hvorfor ikke bare sette den ut i bilen", da vi har en jeg ikke bruker mens sambo er borte så det et det ikke i veien. Meen jeg fikk det ikke til. Åpnet lukene på isofix i bilen - men virket som de gule som skal inn i der ikke nådde frem! Skjønner ikkeskal det ikke bare være å kobble i?
Stellebord - 1500krEr det så sinnsykt mye man må ha da?hehe
Vogn osv er jo greit selvfølgelig, og det er jo noe som koster en del.
Har vel egentlig ikke sett på den utstyrslistene rundt omkring så veldig nøye enda