Ikke jeg heller.La merke til det jeg ogjeg har ikke hatt tid til å delta i den
![]()
Vært og shoppet litt nå, og ikke en side en gang mens jeg har vært borte
Roet seg litt ned nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller.La merke til det jeg ogjeg har ikke hatt tid til å delta i den
![]()
Og nå kan du bare bruke saltvann-versjonen, og den fungerer ikke like godtJeg liker ikke nesespraytror jeg kan telle på fingrene hvor mange ganger jeg har brukt det i hele mitt liv
![]()
Ånei, er du plaget med kvalme?suppe? Potetmos?
Ikke spaghetti![]()
Spist som en gris og vært usunn som fy ! Gått ned 4 kg xD
Jeg liker ikke nesespraytror jeg kan telle på fingrene hvor mange ganger jeg har brukt det i hele mitt liv
![]()
Ja sitter på scrappetreff herHåper du også får det![]()
Og nå kan du bare bruke saltvann-versjonen, og den fungerer ikke like godt
Nesehorn tør jeg ikke prøve, syns det ser veldig vondt utSaltvannsspray er fint til å skylle nesen, der stopper det.
saltvann i nesehorn kan åpne litt da, men også det egner seg best etter åpning emd "skikkelige greier" synes jeg
Har aldri prøvd å scrappe, jeg.Ja sitter på scrappetreff her![]()
Har vært tett i nesen siden juni, ikke brukt saltvann heller. Er vel flink å puste gjennom munnen da?Og nå kan du bare bruke saltvann-versjonen, og den fungerer ikke like godt
Nesehorn tør jeg ikke prøve, syns det ser veldig vondt ut![]()
Er ikke kreativ, så aldri fallt meg inn å prøveHar aldri prøvd å scrappe, jeg.
Syns det virker vanskelig..
Har vært tett i nesen siden juni, ikke brukt saltvann heller. Er vel flink å puste gjennom munnen da?![]()
Tør fremdeles ikkeDet er det ikke.
Ikke om vannet har rett temp og saltmengde. Litt EKKELT er det til en får teknikken, altså at det renner ut, og selv det er jo egentlig litt rar følelse, men vondt er det ikke. Som sagt, med mindre du har veldig feil saltmengde. Det er ikke godt
Er kreativ når det kommer til kaker, men det stopper der.Er ikke kreativ, så aldri fallt meg inn å prøve![]()
Tør fremdeles ikke![]()
Sier også ofte han, selv om jeg veet det er jenteJeg tror jeg har verdens teiteste "problem".
Hadde det også når jeg gikk med frøkna..
Førstemann var en gutt, når jeg gikk med frøkna kalte jeg henne konstant "han" inni magen.
Ikke fordi jeg ønsker at hun skulle være en gutt, eller jeg ikke trodde på UL'en, men rett og slett av gammel vane..
Nå kaller jeg gutten hele tiden "henne" eller "hun"![]()
Nesten godt å høre det ikke bare er meg...Sier også ofte han, selv om jeg veet det er jentesikkert fordi jeg sa han før oul, jeg hadde da gutte-følelse