Felles skravle 2015

Håper dere får en flott kveld damer :D

*Tett i det meste av meg*
Og kommer på at stressa som jeg var TOK jeg ikke spray når jeg kom hjem. ER det noe rart at bihulene mine er vel definerte og hodet ikke funker da?

SKravler mer om litt :)

*Tett i det meste av meg*
Og kommer på at stressa som jeg var TOK jeg ikke spray når jeg kom hjem. ER det noe rart at bihulene mine er vel definerte og hodet ikke funker da?

SKravler mer om litt :)
Hvis du er så tett må du jo ta! Kan være bihulebetenelse

Jeg syns det. Blir ikke like avhengig av nesesprayen... må trappe ned ;)

Jeg bruker altså nesepray bevisst. Unngår avhengighet, og avslutter etter 10 dager, og alle unnat ca an gang i året er jeg frisk etter ei uke og derved altså slutter fordi jeg ikke trenger det mer, og slik ser det ut til å gå denne gangen også.

Jeg blir altså ikke friskere av å ikke bruke den, jeg bruker den så lenge jeg trenger, boirtsett fra den ene gangen i året hvor jeg har min reglemssige "hvor ille ER det å bruke den dag 11 og 12 og...." tråd som hvert år ender med "det gjør du IKKE" og slutter, og lider til jeg er frisk. Det var i et slikt tilfelle jeg fikk min første bihulebetennelse. Yey...

Hvis du er så tett må du jo ta! Kan være bihulebetenelse

Neida bihulebetennelse har jeg ikke, men jeg tåler dårlig å være tett i nesen, og føler meg tett over det hele. Bihulene mine "dukket opp" i går, men bare som i at jeg kjenner hvor de er, ikke full bihulebetennelse. Men så jeg absolutt bruker spray for å forhåpentligvis hindre at det blir det.

Neida bihulebetennelse har jeg ikke, men jeg tåler dårlig å være tett i nesen, og føler meg tett over det hele. Bihulene mine "dukket opp" i går, men bare som i at jeg kjenner hvor de er, ikke full bihulebetennelse. Men så jeg absolutt bruker spray for å forhåpentligvis hindre at det blir det.
Det blir sikkert bedre om noen dager

Jeg bruker altså nesepray bevisst. Unngår avhengighet, og avslutter etter 10 dager, og alle unnat ca an gang i året er jeg frisk etter ei uke og derved altså slutter fordi jeg ikke trenger det mer, og slik ser det ut til å gå denne gangen også.

Jeg blir altså ikke friskere av å ikke bruke den, jeg bruker den så lenge jeg trenger, boirtsett fra den ene gangen i året hvor jeg har min reglemssige "hvor ille ER det å bruke den dag 11 og 12 og...." tråd som hvert år ender med "det gjør du IKKE" og slutter, og lider til jeg er frisk. Det var i et slikt tilfelle jeg fikk min første bihulebetennelse. Yey...
Blir avhengig etter 1 gang her. Så prøver bestandig med saltvannsspray først ;)

Blir avhengig etter 1 gang her. Så prøver bestandig med saltvannsspray først ;)

Mens jeg altså fint kan bruke det i 10-11 dager uten avhengighetsproblemer. Men tørr ikke lenger pga faren for det, så jeg slutter etter 10. Men de fleste ganger slutter jeg før 10, fordi jeg er frisk igjen

Jeg liker ikke nesespray:p tror jeg kan telle på fingrene hvor mange ganger jeg har brukt det i hele mitt liv :p

Jeg "digger" effekten jeg

Altså, på tett nese pga oppsvulmede slimhinner, som gir tett hode og hodepine. Et spray i hvert nesebor, og to minutter senere PUSTER JEG! Og effekten varer ikke helt de 8 timene det er til neste dose utfra 3 ganger i døgnet, men ikke mer enn en times tid unna. Sånn resten av året tenker jeg ikke på hvor deilig det er å puste, men å kjenne hodepinen lette av at jeg får PUSTE.... det er deilig!

Så jeg er altså en aktiv bruker av nesepray. Men jeg misbruker den ikke, og unngår avhengighet, selv om jeg sier at jeg er "avhengig" når jeg er syk, så er det jo altså noe hele annet da.

Back
Topp