Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Ånei, er du plaget med kvalme?Tips til mat som ikke er så dritt å kaste opp igjen?
Ikke spaghetti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei, er du plaget med kvalme?Tips til mat som ikke er så dritt å kaste opp igjen?
Opp 12kg her, og ikke mer enn 26+6 :/Spist som en gris og vært usunn som fy ! Gått ned 4 kg xD
Er 19+5 og gått ned liksomOpp 12kg her, og ikke mer enn 26+6 :/
Du får holde deg unna så lenge det går. Kanskje du blir fortere bedre.![]()
La merke til det jeg ogHallo jenter.
Ser at tempoet har blitt skrudd opp et par hakk i dag.
Så mange sider tror jeg dere ikke har klart å skravle på en dag på lenge![]()
Jeg syns det. Blir ikke like avhengig av nesesprayen... må trappe nedHvor i all verden har du den teorien ifra?
Hvis du er så tett må du jo ta! Kan være bihulebetenelse*Tett i det meste av meg*
Og kommer på at stressa som jeg var TOK jeg ikke spray når jeg kom hjem. ER det noe rart at bihulene mine er vel definerte og hodet ikke funker da?
SKravler mer om litt![]()
Jeg syns det. Blir ikke like avhengig av nesesprayen... må trappe ned![]()
Hvis du er så tett må du jo ta! Kan være bihulebetenelse
Det blir sikkert bedre om noen dagerNeida bihulebetennelse har jeg ikke, men jeg tåler dårlig å være tett i nesen, og føler meg tett over det hele. Bihulene mine "dukket opp" i går, men bare som i at jeg kjenner hvor de er, ikke full bihulebetennelse. Men så jeg absolutt bruker spray for å forhåpentligvis hindre at det blir det.
Blir avhengig etter 1 gang her. Så prøver bestandig med saltvannsspray førstJeg bruker altså nesepray bevisst. Unngår avhengighet, og avslutter etter 10 dager, og alle unnat ca an gang i året er jeg frisk etter ei uke og derved altså slutter fordi jeg ikke trenger det mer, og slik ser det ut til å gå denne gangen også.
Jeg blir altså ikke friskere av å ikke bruke den, jeg bruker den så lenge jeg trenger, boirtsett fra den ene gangen i året hvor jeg har min reglemssige "hvor ille ER det å bruke den dag 11 og 12 og...." tråd som hvert år ender med "det gjør du IKKE" og slutter, og lider til jeg er frisk. Det var i et slikt tilfelle jeg fikk min første bihulebetennelse. Yey...
Det blir sikkert bedre om noen dager
Blir avhengig etter 1 gang her. Så prøver bestandig med saltvannsspray først![]()
Liker det ikke, men av og til så må man. Hater tett nese ogsåJeg liker ikke nesespraytror jeg kan telle på fingrene hvor mange ganger jeg har brukt det i hele mitt liv
![]()
Jeg liker ikke nesespraytror jeg kan telle på fingrene hvor mange ganger jeg har brukt det i hele mitt liv
![]()