Felles skravle 2015

La merke til det jeg og:p jeg har ikke hatt tid til å delta i den :p
Ikke jeg heller.
Vært og shoppet litt nå, og ikke en side en gang mens jeg har vært borte :P
Roet seg litt ned nå.

Nesehorn tør jeg ikke prøve, syns det ser veldig vondt ut :p

Det er det ikke.

Ikke om vannet har rett temp og saltmengde. Litt EKKELT er det til en får teknikken, altså at det renner ut, og selv det er jo egentlig litt rar følelse, men vondt er det ikke. Som sagt, med mindre du har veldig feil saltmengde. Det er ikke godt

Har vært tett i nesen siden juni, ikke brukt saltvann heller. Er vel flink å puste gjennom munnen da? :p

gravid-tett bruker jeg ikke spray på, og det synes jeg er på en annen måte enn vanlig tett også, i alle fall for meg. Kan jo ikke spraye seg gjennom et svangerskap, da er man definitivt blitt avhengig.

Jeg tror jeg har verdens teiteste "problem".
Hadde det også når jeg gikk med frøkna..

Førstemann var en gutt, når jeg gikk med frøkna kalte jeg henne konstant "han" inni magen.
Ikke fordi jeg ønsker at hun skulle være en gutt, eller jeg ikke trodde på UL'en, men rett og slett av gammel vane..
Nå kaller jeg gutten hele tiden "henne" eller "hun" :P

Jeg tror jeg har verdens teiteste "problem".
Hadde det også når jeg gikk med frøkna..

Førstemann var en gutt, når jeg gikk med frøkna kalte jeg henne konstant "han" inni magen.
Ikke fordi jeg ønsker at hun skulle være en gutt, eller jeg ikke trodde på UL'en, men rett og slett av gammel vane..
Nå kaller jeg gutten hele tiden "henne" eller "hun" :P
Sier også ofte han, selv om jeg veet det er jente :o sikkert fordi jeg sa han før oul, jeg hadde da gutte-følelse

Back
Topp