Trøtt allerede??Gjesp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trøtt allerede??Gjesp
Jeg kan ikke skravle så mye på søndag så jeg får ta opp kampen nå!Ja det gjør nok dettror ikke 31 plassen har vært så aktiv i dag
![]()
Hehe, 1 kr her og 1 kr der blir penger til slutt det ogsåJeg handla på lindex ista og ble spurt om jeg ville runde opp til nærmeste tier for å støtte kampen mot brystkreft. Dvs at jeg støtta med en hel kroneOg hu i kassa ble sååå glad når jeg sa ja
Yay for meg.. En hel krone..
JoaHehe, 1 kr her og 1 kr der blir penger til slutt det også![]()
Nå er det helg![]()
Man kan da dusje selv om man er friskÅhh, jeg fikk lyst på en dusj, helt uten å ha vært syk.
Trøtt allerede??
Rosa sløyfe-kampanjen dere snakker om?JoaHar kjøpt sløyfe også da
![]()
Man kan da dusje selv om man er frisk![]()
Rosa sløyfe-kampanjen dere snakker om?
Kanskje ta en power-nap og se om det hjelper..Jepp, jeg er det.
Er på søndag vi skal stille den jaJa, men jeg er TRØTT!
Og det FØR vi har snudd på klokka.
Jeg er ikke god på å snu klokka, jeg bruker ei uke på å venne meg til det....
Vurderer å droppe sløyfen i år.Ja, det er det
Fikk så mange fine reflex ting til NAF her om dagen. De var og delte ut her om dagenVurderer å droppe sløyfen i år.
De har fått slike fine refleks-bånd.
I tillegg til å støtte aksjonene får man også noe man trenger
JaRosa sløyfe-kampanjen dere snakker om?
Greit å få de gratis, men når man likevel har tenkt å støtte aksjonen kan man kjøpe noe nyttig når de likevel har detFikk så mange fine reflex ting til NAF her om dagen. De var og delte ut her om dagen![]()
Ja jeg så de solgte det på Lindex! Kjøpte sløyfe på prix, men refleksbånd var lurt!Vurderer å droppe sløyfen i år.
De har fått slike fine refleks-bånd.
I tillegg til å støtte aksjonene får man også noe man trenger
JaNå er det snart movember. Jeg hater bart
He he
Ja jeg så de solgte det på Lindex! Kjøpte sløyfe på prix, men refleksbånd var lurt!
Ja greit å gi støttenGreit å få de gratis, men når man likevel har tenkt å støtte aksjonen kan man kjøpe noe nyttig når de likevel har det![]()