Jepp. Så vi begynner å legge dem sent, så er de snudd når vi kommer dit. Dumt å begynne på søndag, skole mandag. Bedre å bruke helgaÅja er det nå natt til søndag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Så vi begynner å legge dem sent, så er de snudd når vi kommer dit. Dumt å begynne på søndag, skole mandag. Bedre å bruke helgaÅja er det nå natt til søndag?![]()
Ja, om ikke vi ender med andre planer, såDet klarer du fint
Veldig lurt!Jepp. Så vi begynner å legge dem sent, så er de snudd når vi kommer dit. Dumt å begynne på søndag, skole mandag. Bedre å bruke helga
Men du har jo noen innlegg å gå på daJepp det hadde vært kjekt!
Hadde prikker som ble vassne på hendene, nedover føttene ett par i bleieregionen. Og rundt munnen. Men kan være det var begge deler samtidig. ?Var det bare på hender/føtter og i munnen?
Samsung galaxy s5Hvilken typer telefon har du?
Den har jeg ogSamsung galaxy s5
Veldig fornøyd med at den er så pass rask, men han døde for en tid tilbake siden. Har fått den igjen nå. De byttet Skjerm, prosessor og hovedkort. Tlf var kun 2,5 mnd... :/ så håper den holder lengre denne gangen.Den har jeg og![]()
Å det er da dusjen føles ekstra god utDet er lite som er så deilig som en lang dusj etter å ha vært syk en dag![]()
Det er lite som er så deilig som en lang dusj etter å ha vært syk en dag![]()
Akkurat dusja. Godt å dusje <3Åhh, jeg fikk lyst på en dusj, helt uten å ha vært syk.
Skulle hatt flere! Men det kommer seg!Men du har jo noen innlegg å gå på da![]()
Man føler seg noen hakk freshere ja!Det er lite som er så deilig som en lang dusj etter å ha vært syk en dag![]()
Ja det gjør nok detSkulle hatt flere! Men det kommer seg!
Nå er det helgGjesp
Si det? Høres jo ut som hånd, munn og fotsyke men man vet ikke med mindre man oppsøker lege.Hadde prikker som ble vassne på hendene, nedover føttene ett par i bleieregionen. Og rundt munnen. Men kan være det var begge deler samtidig. ?
Jeg handla på lindex ista og ble spurt om jeg ville runde opp til nærmeste tier for å støtte kampen mot brystkreft. Dvs at jeg støtta med en hel krone