Felles skravle 2015

Ja jeg gjør det :D Slapper av på sofaen. Strikker litt. Nyter tanker på fri i morgen og sove lenge :D
Strikker du på teppet? Eller noe babyklær? :D godt å sove lenge i morgen!

Nyfødte :) Er visst en type man kan snu mot døra! Det kan ikke mitt
Den har vi ;) cybex sirona. Men hadde ikke den da hun var nyfødt. :) er veldig fornøyd med den, veldig grei i og med at du kan snu den mot deg. Bedre stilling for ryggen, men anbefaler en med base som du kan ta med deg stolen til å begynne med.

Jeg elsker de filmene, kan sitte å se alle 3 på en dag alene jeg :p
Jeg hadde bihulebetennelse i to uker på ungdomsskolen, da så jeg ringenes herre dagen lang :P Filmene gikk på repeat og ekstramaterialet gikk varm! Hoppa rundt i filmene til slutt og så favorittscenene mine, dvs alle scenene med Legolas :P

Den har vi ;) cybex sirona. Men hadde ikke den da hun var nyfødt. :) er veldig fornøyd med den, veldig grei i og med at du kan snu den mot deg. Bedre stilling for ryggen, men anbefaler en med base som du kan ta med deg stolen til å begynne med.
Vi har.. øhm.. nå tror jeg ammetåka slo inn for jeg husker ikke navnet! Må google!

Hihi... ikke enkelt i den tåka :p tror den henger litt igjen av og til her ;)
Cybex aton 3!! Den tåka er slitsom! Jeg trodde jeg hadde glemt kortet mitt hjemme når jeg var hos kiropraktoren sist, mannen måtte betale. Når jeg kommer hjem så finner jeg det ikke der jeg trodde det lå! Viste seg at jeg hadde lagt det i en annen lomme i lommeboka...

Jeg hadde bihulebetennelse i to uker på ungdomsskolen, da så jeg ringenes herre dagen lang :P Filmene gikk på repeat og ekstramaterialet gikk varm! Hoppa rundt i filmene til slutt og så favorittscenene mine, dvs alle scenene med Legolas :P
Hahha, jeg også ser favorittscenene :D Legolas og Aragorn ❤️❤️

Cybex aton 3!! Den tåka er slitsom! Jeg trodde jeg hadde glemt kortet mitt hjemme når jeg var hos kiropraktoren sist, mannen måtte betale. Når jeg kommer hjem så finner jeg det ikke der jeg trodde det lå! Viste seg at jeg hadde lagt det i en annen lomme i lommeboka...
Den har jeg og lyst på hvis det blir ny baby :D ser veldig praktisk ut. Og den scorer bra på tester :)

Haha menn er også utspekulert ;)
Ja, nå kom han ut av badet og hadde stelt skjegget akkurat som jeg liker det! I bar overkropp kom han ut! Jeg skryter av han og han spør om jeg ble klam i hakket :P Ha ha! Jeg sitter i drittlukt med baby på puppen.. Men bortsett fra det! :P

Back
Topp