Felles skravle 2015

Hahaha.. Ekte mannemann altså. Som forsøker å kjøpe seg til godsakene med cola. :p
Ha ha ja han er i grunn storfornøyd om han får se puppene mine uten bh, den ammebh'n er jo på døgnet rundt nå :P Ellers renner melka i senga, lite sexy.

Aaah!! Funfact! :D Det visste jeg ikke!

Jeg har jo sett det, men ikke forstått det. Eller kanskje bare aldri vært nysgjerrig nok etter at bilturen er over. :p

Woohoo! Då får han vel det han vil ha? ;)
Ha ha ja en gang. Sa jeg ikke kunne love noe i kveld. Er trøtt og frøkna har vært litt needy idag :)

God kveld :D hva er det dere skravler om i dag? 147 innlegg siden sist jeg var inne så gidder ikke lese meg opp :p

Prosjektet på jobben er ferdig.
Alt gikk over all forventning.

Nå er jeg totalt utslitt, kjenner jeg har vert det alt for lenge nå.
I tillegg sier rygg og bekken i fra om at nå må jeg sette ned tempoet..
Tror faktisk jeg kommer til å ta en egenmelding i morgen.
Dersom jeg ikke roer ned nå vil jeg bli borte mer enn en dag

Jeg har hatt maraton i juleferien før med venner, det er vel litt mer enn 12 timer til sammen. Da hadde vi klart mat som var kjapt å lage, og god drikke, godteri og ja, full pakke. Og siden det var romjulen så var det ganske mørkt og "kino"-følelse. GØY! Det har jeg lyst til å gjøre på nytt. :D
Ohhh, det hørtes koselig ut :D

Jeg får gjøre det. Da blir nok huleboermannen glad. Han elsker de filmene. Lest alle bøkene 4 ganger. 3 ganger på engelsk og 1 gang på norsk. Fyren er gæren;)
Der minte du meg på noe, jeg har sagt i alle år at jeg skulle lese de bøkene når jeg ble gravid *klaskipanna* neste graviditet da? :p

Back
Topp