Ha ha ja han er i grunn storfornøyd om han får se puppene mine uten bh, den ammebh'n er jo på døgnet rundt nåHahaha.. Ekte mannemann altså. Som forsøker å kjøpe seg til godsakene med cola.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha ja han er i grunn storfornøyd om han får se puppene mine uten bh, den ammebh'n er jo på døgnet rundt nåHahaha.. Ekte mannemann altså. Som forsøker å kjøpe seg til godsakene med cola.![]()
Aaah!! Funfact!Det visste jeg ikke!
Ha ha ja en gang. Sa jeg ikke kunne love noe i kveld. Er trøtt og frøkna har vært litt needy idagWoohoo! Då får han vel det han vil ha?![]()
Ha ha han sier han vil skjemme meg bort. Mistenker at han legger inn aksjerDa mener han alvor!!
Går i Drammen og bilseterGod kveldhva er det dere skravler om i dag? 147 innlegg siden sist jeg var inne så gidder ikke lese meg opp
![]()
Til nyfødte eller til de litt større?Går i Drammen og bilseter![]()
StakkarsHa ha ja en gang. Sa jeg ikke kunne love noe i kveld. Er trøtt og frøkna har vært litt needy idag![]()
Ha ha han sier han vil skjemme meg bort. Mistenker at han legger inn aksjer![]()
Jeg elsker de filmene, kan sitte å se alle 3 på en dag alene jegDet får jeg aldri lyst til... Men har vært med og sett hobbiten på kino hver gang.
Uff da, bra det holdt seg i luften!Nei det humpla hele veien og flyet føltes som datt nedSå jeg ble kjempe kvalm og bare prøvde og sove
![]()
Så koseligKjøpt blistol til babyen i dag![]()
Så koselig![]()
Da er vi toÅh jeg elsker de![]()
Ohhh, det hørtes koselig utJeg har hatt maraton i juleferien før med venner, det er vel litt mer enn 12 timer til sammen. Da hadde vi klart mat som var kjapt å lage, og god drikke, godteri og ja, full pakke. Og siden det var romjulen så var det ganske mørkt og "kino"-følelse. GØY! Det har jeg lyst til å gjøre på nytt.![]()
Gleder meg til neste kommerJeg elsker de filmene, kan sitte å se alle 3 på en dag alene jeg![]()
Der minte du meg på noe, jeg har sagt i alle år at jeg skulle lese de bøkene når jeg ble gravid *klaskipanna* neste graviditet da?Jeg får gjøre det. Da blir nok huleboermannen glad. Han elsker de filmene. Lest alle bøkene 4 ganger. 3 ganger på engelsk og 1 gang på norsk. Fyren er gæren![]()
Er 23+1 daNår skal du dit? Hvor langt er du på vei på timen? Du kan jo evt ta en telefon dit og si at det er det du ønsker...