Faller bare nedover jeg nånei nå må jeg skravle, likte meg på topp 10
Kan være premiene ramler lenger ned enn topp 10 da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Faller bare nedover jeg nånei nå må jeg skravle, likte meg på topp 10
Å snart blir det ammetåke har jeg hørtGravidhjerne, høres kjent ut
Viktig med do pauseÅja, da skjønner jeg. Men koselig å se filmer hjemme ogsåegentlig best det synes jeg, kan gå på do når jeg vil
![]()
En så hun var gled i Ringenes herre.
En annen sa at da var dere to.
Men "og så blir 2 3" mente jeg at det gjør jeg også, altså nåe er vi 3 stykker som liker den
Den ene premien ramler på plassen min!Kan være premiene ramler lenger ned enn topp 10 da.![]()
I lange filmer såViktig med do pause![]()
Får du noe svar til Ringenes herre?Vi var flere her som diskuterte at vi ringer Ringenes Herre er tidligere i kveld, så det må bli mer enn 3 totalt.![]()
Å snart blir det ammetåke har jeg hørt
Jøss, jeg har vist nådd 1.300
Takk for oppdateringen
Får du noe svar til Ringenes herre?![]()
Det kan være, aldri hatt ammetåkeForskjellige navn, samme greie
Du skrev ringe Ringenes HerreSvar? Hvordan da?
Helt klart mer enn 3. Trodde alle likte de jegVi var flere her som diskuterte at vi ringer Ringenes Herre er tidligere i kveld, så det må bli mer enn 3 totalt.![]()
Vi får vente å se, ikke så mange dagene igjen nå..Ja, det går unna nå. Nå mangler bare FruJohnsen 78 innlegg så har vi 30 stykk over 1200 hvert fall. Så det blir trekning mellom 30 deltakere til slutt - men det har vi jo skjønt at det ville bli. Vi får se om det er noen som vil prøve å skravle seg opp den neste uka, eller om de fleste har gitt opp.
Jeg skjønte det, bare har litt teit humorDet ramlet ut "liker" i setningen min. "Liker Ringenes Herre" skulle det stå.
Håper de har gitt oppJa, det går unna nå. Nå mangler bare FruJohnsen 78 innlegg så har vi 30 stykk over 1200 hvert fall. Så det blir trekning mellom 30 deltakere til slutt - men det har vi jo skjønt at det ville bli. Vi får se om det er noen som vil prøve å skravle seg opp den neste uka, eller om de fleste har gitt opp.
De som ikke liker det, er ikke mine vennerHelt klart mer enn 3. Trodde alle likte de jeg![]()