Ha ha jaDen er kjempe morsom!
Liker godt den norvegia reklamen som går nå også, tror det er norvegia? Den med trollet og prinsessene!
Den tror jeg ikke jeg har sett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha jaDen er kjempe morsom!
Liker godt den norvegia reklamen som går nå også, tror det er norvegia? Den med trollet og prinsessene!
Spørs hvilken jeg ender med. Hørt mye forskjellig av folk som har vært på oul. Der er de som er greie og flinke, og de sure som ikke gidder å prøve å se engangHåper legen som du går til er flinkere til å se kjønn enn han jeg går tilDet hjelper mye om legen i det hele tatt er interessert, noe min ikke er. Det er ikke sånt man skal vite på forhånd nemlig..
http://youtu.be/M8s_85_uh5kDen tror jeg ikke jeg har sett
Sorry har bakt boller!Fryktelig stille her i kveld![]()
Håper du får en ålreit lege og en god opplevelse!Spørs hvilken jeg ender med. Hørt mye forskjellig av folk som har vært på oul. Der er de som er greie og flinke, og de sure som ikke gidder å prøve å se engang
Åh, boller <3 er så glad i gjærbakstSorry har bakt boller!
Sorry har bakt boller!
Håper jeg ogHåper du får en ålreit lege og en god opplevelse!![]()
Que?Prøver akrivitet for å få det til å starte![]()
Skulle bakt tidligere idag men sånn ble det ikkeÅh, boller <3 er så glad i gjærbakst![]()
Que?
Ååååh! Fy flateSkulle bakt tidligere idag men sånn ble det ikkeJa ja boller og kakao til kvelds!
Ååh aktivitet!Rier, baby, 5 dager til termin....
Ha ha skal bake mer i helga jeg også, må jo ha noe å by barselgjestene på! ^^Ååååh! Fy flatedet hadde vært helt perfekt til kvelds nå! Skal SÅ bake l helgen merker jeg
![]()
Skulle bakt tidligere idag men sånn ble det ikkeJa ja boller og kakao til kvelds!
Ååh aktivitet!Ha ha nei det funker ikke likevel
Får bare masse sinna kynnere som gir seg etterhvert. Lå med sånne i nærmere 3 timer ista, klarte ikke gå -.- Men de blir vondere og vondere for hver gang da, kanskje et godt tegn?
Lykke tilKl 10![]()
Flink du er!Ha ha skal bake mer i helga jeg også, må jo ha noe å by barselgjestene på! ^^
TakkLykke til