Ja det og sjokolade... skumelt å titte innom kjenner jegNomm nomm. Fikk lyst på riskrem nå ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det og sjokolade... skumelt å titte innom kjenner jegNomm nomm. Fikk lyst på riskrem nå ja!
Syns den er god jeg også.... nå fikk jeg lyst på sjokolade... butikkstopp neste![]()
Prøv den du!Namm nå fikk jeg skikkelig lyst på...... Gleder meg sånn til jul!
Skjønner... blir litt som skjultHaha.. Det er virkelig ikke noen grunn til å være nysgjerrig.Det er bare vanskelig å finne måter å få folk til å sjekke VIP uten å si ifra her ute, for VIP er ikke et veldig aktivt forum. Det er i hovedsak tilgangsansvarlige som styrer med hvem som skal og ikke skal ha tilgang på de ulike skjulte forumene.
![]()
Skjønner... blir litt som skjult![]()
Ja det og sjokolade... skumelt å titte innom kjenner jeg![]()
Skummelt når jeg er ute å kjører. Så lett å stikke innomHehehe.. Jeg fikk også lyst på, men skal vente til imorra.![]()
Har klementin i bilen...Har egentlig bare lyst på is (som enda ikke er nevnt) med klementin båter på
Jaaa! Spist 5stk i dagOg i år har det kommet søte i butikken tidlig![]()
Er veldig fort gjort detSkummelt når jeg er ute å kjører. Så lett å stikke innom![]()
Var 12+6 sa gyn da jeg var der. For tidlig. Lille sprellet og sånn at hun klarte bare ta ett ok bildeKjønn da? Har du fått gjettet det før, eller var forrige UL for tidlig?
Så morroVar 12+6 sa gyn da jeg var der. For tidlig. Lille sprellet og sånn at hun klarte bare ta ett ok bilde![]()
Blir supertidlig kveld her. God skravlekveld vidareNatta!

Skummelt når jeg er ute å kjører. Så lett å stikke innom![]()
Ja var godt å se lilleSå morromen godt å se da
![]()
Var 12+6 sa gyn da jeg var der. For tidlig. Lille sprellet og sånn at hun klarte bare ta ett ok bilde![]()
Veldig spennendeHaha.. Jamen da blir det også spennende i morgen da.![]()
Eller at det merket som er kommet i butikken i år er søtere.
Appelsinene av det merket er søtere, og jeg har ikke tidligere sett det merket på klementiner