Felles skravle 2015

Prøv den du! :D Namm nå fikk jeg skikkelig lyst på...... Gleder meg sånn til jul!

Ja. Nå som det er mørkt på kveldene gleder jeg meg mer til jul. Om sommeren når det er lyst døgnet rundt synes jeg det er vanskelig å tenke på jul.

Haha.. Det er virkelig ikke noen grunn til å være nysgjerrig. :p Det er bare vanskelig å finne måter å få folk til å sjekke VIP uten å si ifra her ute, for VIP er ikke et veldig aktivt forum. Det er i hovedsak tilgangsansvarlige som styrer med hvem som skal og ikke skal ha tilgang på de ulike skjulte forumene. :)
Skjønner... blir litt som skjult :)

Skjønner... blir litt som skjult :)

Ja. Bare at på skjult så hører folk til liksom. VIP er jo "alle sammen" og derfor ikke et forum som blir brukt til noe egentlig på den måten, kanskje mest kommunikasjon mellom mod-gruppa og oss brukerne. :)

Blir supertidlig kveld her. God skravlekveld vidare:-) Natta!

Skummelt når jeg er ute å kjører. Så lett å stikke innom ;)

Kjøre forbi butikk, sulten, etter jobb. Livsfarlig. Særlig om jeg bare må ha med noe hjem til middagen. :p Jeg liker best å ukehandle, etter middag. God, mett og fornøyd. Myyye lurere.

Var 12+6 sa gyn da jeg var der. For tidlig. Lille sprellet og sånn at hun klarte bare ta ett ok bilde :p

Haha.. Jamen da blir det også spennende i morgen da. :)

Back
Topp