Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Alle sovnet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle sovnet?![]()
Er på jobb her så titter bare innomAlle sovnet?![]()
Oj for en effektiv ettermiddag/kveld!Og jeg har vært opptatt siden jeg kom hjem.
Gi ungene middag, dvs la eldste bruke et minutt på leksa først, så dekke bord og servere middag. Ta telefonen underveis i måltidet, og oppdag at du får besøk "etter ungene er i seng" av mor og far, til å salte på og klargjøre kjøttet som skal bli til jul.
Spis middag, og rydd huset etter beste evne. Oppdag da en halvtime før kveldsmat-tid at "vi kommer nå om en halvtime vi, det tar bare et kvarters tid". Bestem deg for å gi ungene kveldsmat før mormor og morfar kommer, og ta mot dem 40 minutter etter at de ringte. Styr og salting og forsøke å få med deg det som skjer og lære litt, det er jo meninga du skal klare dette selv etterhvert, men innse at seksåringen følger intenst med (med forstørrelsesglass) og nok lærer mer enn deg i år.
Følg dem ut litt etter åtte, altså ca en time etter de kom, og en halvtime etter at ungene ideelt skulle vært i seng, MED kjøttet, da det viste seg at du ikke har et rom i huset som er kaldt nok til å ha dette stående.
Jag ungene på badet, få dem i seng, og kollapse på sofaen for å betale regninger, inkl betale for det halve lammet.
Der har du min kveld
Fått gjort mye i dag duOg jeg har vært opptatt siden jeg kom hjem.
Gi ungene middag, dvs la eldste bruke et minutt på leksa først, så dekke bord og servere middag. Ta telefonen underveis i måltidet, og oppdag at du får besøk "etter ungene er i seng" av mor og far, til å salte på og klargjøre kjøttet som skal bli til jul.
Spis middag, og rydd huset etter beste evne. Oppdag da en halvtime før kveldsmat-tid at "vi kommer nå om en halvtime vi, det tar bare et kvarters tid". Bestem deg for å gi ungene kveldsmat før mormor og morfar kommer, og ta mot dem 40 minutter etter at de ringte. Styr og salting og forsøke å få med deg det som skjer og lære litt, det er jo meninga du skal klare dette selv etterhvert, men innse at seksåringen følger intenst med (med forstørrelsesglass) og nok lærer mer enn deg i år.
Følg dem ut litt etter åtte, altså ca en time etter de kom, og en halvtime etter at ungene ideelt skulle vært i seng, MED kjøttet, da det viste seg at du ikke har et rom i huset som er kaldt nok til å ha dette stående.
Jag ungene på badet, få dem i seng, og kollapse på sofaen for å betale regninger, inkl betale for det halve lammet.
Der har du min kveld
Oj for en effektiv ettermiddag/kveld!![]()
Trives du med skiftarbeid/turnus? Jeg tror ikke det hadde funket for meg. Trives med 8-4 jobbEr på jobb her så titter bare innom![]()
Fått gjort mye i dag duhar sovet bort dagen og jobbet her.
Ja det var vel mer passende ordFor en SLITSOM ettermiddag og kveld....
Og jeg har vært opptatt siden jeg kom hjem.
Der har du min kveld
Alle sovnet?![]()
Ja det var vel mer passende ord
Jeg vurderer legging snart, hoster snart opp lungene mine så jeg er spent på om jeg får sove
God bedringJeg vurderer legging snart, hoster snart opp lungene mine så jeg er spent på om jeg får sove
Ikke langt fra her hellerBare nesten
Men vaskemaskinmannen som jeg hadde håpet skulle komme i morgen kommer nok ikke, jeg har ikke hørt fra dem utover at de har registret min ordre, men har stor pågang så noe lenger ventetid må påberegns.
Så mamma og pappa fikk med seg noe klesvask også...