Felles skravle 2015

Hei Lykkeliten_86. Alt bra :D? Ser ut som eggløsning har vært nå. Så spennende :D

Jepp. Jeg er nok 2 dpo. Blir lett å følge meg nå i oktober. ;)

Ja, det har følt et par uker nå ^^ Akkurat nå sitter jeg med kynnere og nedpress så jeg er helt skjelven. Måtte piske mannen til å overta middagen. "Kjære, kan du ta over her for meg?" "Må jeg lage middag også?"*grynte* "JA FOR JEG KLARER IKKE GÅ!!!" :D Jeg kan være veldig sjarmerende som høygravid!

Det er egentlig helt teit at de grynter. Du har holdt på med dette prosjektet uten pause i snart 9 måneder!

Hihi oiiii spennende altså!! Det skjer nok når som helst :D Og klart mannen må lage mat når du ikke klarer å gå ;)
Ja, han kom akkurat hjem fra jobb og hadde nok egentlig håpet middagen var ferdig. Shit happens! Det skjer når som helst ja, jeg har åpning og modningsrier daglig! 5 dager til termin!

Ja, han kom akkurat hjem fra jobb og hadde nok egentlig håpet middagen var ferdig. Shit happens! Det skjer når som helst ja, jeg har åpning og modningsrier daglig! 5 dager til termin!
Har duuu!??!? Å guri så spennende :D :D :D

Det er egentlig helt teit at de grynter. Du har holdt på med dette prosjektet uten pause i snart 9 måneder!
Ja, jeg blir så oppgitt! Jeg sa fornærmet at jeg har omtrent ikke sitti siden frokost! (som jo er sant, at frokost var 12.30 trenger han ikke vite :P )

Har duuu!??!? Å guri så spennende :D :D :D
Ja, vi var inne på sykehuset med blødning lørdag for to uker siden, og fikk konstantert åpning! Men jeg har jo gått med det siden da :P Ha ha ja ja, ungen kommer når kroppen er klar. Sånn som h*n presser og sparker så kjennes trollet ganske klart ut!

Åh dæsken!! Kjøpte 4 klementiner bare på skoy i går, smakte en nå og den var GOOOD!! *hekta* også har jeg bare tre igjen :(

Ja, vi var inne på sykehuset med blødning lørdag for to uker siden, og fikk konstantert åpning! Men jeg har jo gått med det siden da :p Ha ha ja ja, ungen kommer når kroppen er klar. Sånn som h*n presser og sparker så kjennes trollet ganske klart ut!
Krysser fingrene for at det skjer noe snart :D Tipper du er utålmodig :D

Åh dæsken!! Kjøpte 4 klementiner bare på skoy i går, smakte en nå og den var GOOOD!! *hekta* også har jeg bare tre igjen :(
Hihi.. Jeg gikk forbi klementiner i går på butikken, men handla ikke for jeg trodde ikke de var blitt så gode enda :P Kanskje jeg må sende mannen på butikken i dag!

Hihi.. Jeg gikk forbi klementiner i går på butikken, men handla ikke for jeg trodde ikke de var blitt så gode enda :P Kanskje jeg må sende mannen på butikken i dag!
Dissa var fra cevita, hadde ikke trodd de var gode enda, men jeg kjente det når jeg åpna den at denne var god! Kjente det på lukta! Håper de andre er like gode ^^

Krysser fingrene for at det skjer noe snart :D Tipper du er utålmodig :D
Ja rimelig! Har begynt å roe meg nå da, med så mange falske alarmer som har vært nå :P

Helt greit med hundehår med all kosen man får med hund ja! Det er verdt det, men det blir nok robot allikevel. :p

Mannen min jobber vekke halve året. Og jeg ser bare for meg hvor deilig det blir å våkne til nystøvsugd hus i perm :P Må ha en robot!

Ja rimelig! Har begynt å roe meg nå da, med så mange falske alarmer som har vært nå :p
Skjønner :D Ikke noe en kan gjøre, h*n kommer når den kommer. Når er neste kontroll da?

Så spennende :D

Back
Topp