Felles skravle 2015

Jeg begynte med bolledeigen! Også var jeg tom for melis.. Jeg som var HELT sikker på at jeg hadde melis!! Gaaah! Ba mannen kjøpe, jeg har så kynnere etter turen min på posthuset, legehuset og europris :P Sitter og manner meg opp til å lage middag, må bare vente liiiiitt

Haha:P Jeg har et skap fullt av mais om du trenger! Tror alltid jeg er tom, så kjøper en 3-pack.

Ditto! Jeg har sagt til kjæresten at jeg vil ha det i vårt nye hus :P Vi har retriever, og det er hårete minutter etter støvsuging..

Ja. Hårete uansett. Tror nok det blir robotstøvsuger hos oss...

He he he deilig, også sånne korte da som ikke setter seg noen plass! ^^ Robot- Magda hadde fått det travelt hos dere med andre ord :D

Det flotte med langhåret er at de i det minste samler seg i dotter, og gjemmer seg i hjørner :P Men sånn er livet med hund. Mammas første baby :p

Jeg klipper heller ikke, samme grunn som deg. :p Derfor er snøfreser og robotstøvsuger høyere på listen min. For det er jo jobb for meg og. :p
He he vi har snøfreser på deling her i gata, fulgte huset. Nå tror jeg det bare er oss og en eller to til på den, men jeg rører ikke det monsteret! Da tar jeg heller frem sørlandsskuffa!

Ja, for jeg ser den klipper skjevt og er litt urutinert :p Kanskje litt små tvangstanker på gang hos meg ;) Men plenen må se pen ut og være ordentlig klipt :D
Har dem ikke lagt nok penger i den klipper'n de eller? :P

Haha:P Jeg har et skap fullt av mais om du trenger! Tror alltid jeg er tom, så kjøper en 3-pack.
Ha ha ja mais kunne kanskje vært godt i bolla det også, men nå er det hovedsakelig melis jeg savner :D

Det flotte med langhåret er at de i det minste samler seg i dotter, og gjemmer seg i hjørner :P Men sånn er livet med hund. Mammas første baby :p
Ja, vi har langhåret jack russel terrier, han røyter ikke- så lenge vi napper han.. Med andre ord så røyter han nå :P Han ser ikke ut stakkars..

Jo da, men den har vært syk i hele sommer :p Plutselig begynte den og skrike fælt og!
Næmmen stakkars!! Har den ikke isolert enebolig?? Blitt forkjøla?

Næmmen stakkars!! Har den ikke isolert enebolig?? Blitt forkjøla?
Veldig forkjøla kan du si! Samtidig som det ser ut som den var på fylla hver dag! Stakkars, ikke lett i robot miljøet

Veldig forkjøla kan du si! Samtidig som det ser ut som den var på fylla hver dag! Stakkars, ikke lett i robot miljøet
Oi oi oi.. Må være forsiktig med hvor oljekanna står, noen av de klipper'ne er litt harde på flaska..

Oi oi oi.. Må være forsiktig med hvor oljekanna står, noen av de klipper'ne er litt harde på flaska..
Hvordan går det med deg FruJohnsen? :D Føler du at fødsel nærmer seg?

Ja, for jeg ser den klipper skjevt og er litt urutinert :p Kanskje litt små tvangstanker på gang hos meg ;) Men plenen må se pen ut og være ordentlig klipt :D

Derfor man må finne en av de som er utprøvd og gode. :p

He he vi har snøfreser på deling her i gata, fulgte huset. Nå tror jeg det bare er oss og en eller to til på den, men jeg rører ikke det monsteret! Da tar jeg heller frem sørlandsskuffa!

Jeg elsker snøfreser! Vi har en vi kan låne når det er mye snø, men i vinter var det jo mye hver gang. Vi har lang innkjørsel.

Hvordan går det med deg FruJohnsen? :D Føler du at fødsel nærmer seg?
Ja, det har følt et par uker nå ^^ Akkurat nå sitter jeg med kynnere og nedpress så jeg er helt skjelven. Måtte piske mannen til å overta middagen. "Kjære, kan du ta over her for meg?" "Må jeg lage middag også?"*grynte* "JA FOR JEG KLARER IKKE GÅ!!!" :D Jeg kan være veldig sjarmerende som høygravid!

Helt greit med hundehår med all kosen man får med hund ja! Det er verdt det, men det blir nok robot allikevel. :p

Ja, det har følt et par uker nå ^^ Akkurat nå sitter jeg med kynnere og nedpress så jeg er helt skjelven. Måtte piske mannen til å overta middagen. "Kjære, kan du ta over her for meg?" "Må jeg lage middag også?"*grynte* "JA FOR JEG KLARER IKKE GÅ!!!" :D Jeg kan være veldig sjarmerende som høygravid!
Hihi oiiii spennende altså!! Det skjer nok når som helst :D Og klart mannen må lage mat når du ikke klarer å gå ;)

Back
Topp