Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Kan noen poste listen over vinnere september?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan noen poste listen over vinnere september?![]()
Da har jeg fått en streng beskjed fra sjefen og flere av mine kolleger.
Jeg får ikke lov til å komme på jobb i morgen.
Har det med å holde sengen
Kan noen poste listen over vinnere september?![]()
har ikke, men det ser super lurt ut... hybelkaninene formerer seg fortEr det noen av dere som har robotstøvsuger? Det har jeg litt lyst på. Hundehår overalt alltid.![]()
Ligger litt lenger ned på lista enn jeg ville foretrukket egentlig.. Men er iallefall over dagsmålet!Oppdatert 14:04
1. Kengu: 494
3. Lovebelly: 351
5. Huleboer!: 321
9. Twinkle: 244
10. Lykkeliten: 239
14. Mars2015: 168
15. ninhursag: 156
16. Liisjja: 152
20. trinebeth: 116
22. Plomme: 105
24. FruJohnsen: 102
26. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 93
27. Sara: 86
30. plassen har 74
31. plassen har 74
35. plassen har 65
40. plassen har 60
100. plassen har 21
Når denne dagen er over har det gått 6 % av oktober, tilsvarende 77 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 29 øverste på listen allerede forbi dagens mål.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Har ikke, men skulle gjerne hatt!Er det noen av dere som har robotstøvsuger? Det har jeg litt lyst på. Hundehår overalt alltid.![]()
har ikke, men det ser super lurt ut... hybelkaninene formerer seg fort![]()
Kaniner? Jeg fant elefanter på soverommet etter at mannen hadde støvsugd.. Good job!har ikke, men det ser super lurt ut... hybelkaninene formerer seg fort![]()
Har ikke, men skulle gjerne hatt!Gressklipper også ^^
Naboen har den, slitsom liten sakJa. Mannen ønsker seg robotklipper. Jeg bryr meg ikke like mye om plenen som støvsuging inne.Det blir helt sikkert robotklipper hos oss om et par år.
Vi har ikke egentlig så stor plen, så det fort å klippe den. Jeg har gresspollen allergi, så jeg klipper ikke gresset! Jeg bare elsker gadgets og har lyst på robotklipper og -støvsuger ^^Ja. Mannen ønsker seg robotklipper. Jeg bryr meg ikke like mye om plenen som støvsuging inne.Det blir helt sikkert robotklipper hos oss om et par år.
Ha ha fordi?Naboen har den, slitsom liten sak![]()
Naboen har den, slitsom liten sak![]()
Er det noen av dere som har robotstøvsuger? Det har jeg litt lyst på. Hundehår overalt alltid.![]()
Ja, for jeg ser den klipper skjevt og er litt urutinertSlitsom for deg?
Vi har ikke egentlig så stor plen, så det fort å klippe den. Jeg har gresspollen allergi, så jeg klipper ikke gresset! Jeg bare elsker gadgets og har lyst på robotklipper og -støvsuger ^^
He he he deilig, også sånne korte da som ikke setter seg noen plass! ^^ Robot- Magda hadde fått det travelt hos dere med andre ordDitto! Jeg har sagt til kjæresten at jeg vil ha det i vårt nye husVi har retriever, og det er hårete minutter etter støvsuging..