Hei Lykkeliten_86. Alt bra? Ser ut som eggløsning har vært nå. Så spennende
![]()
Jepp. Jeg er nok 2 dpo. Blir lett å følge meg nå i oktober.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei Lykkeliten_86. Alt bra? Ser ut som eggløsning har vært nå. Så spennende
![]()
Ja, det har følt et par uker nå ^^ Akkurat nå sitter jeg med kynnere og nedpress så jeg er helt skjelven. Måtte piske mannen til å overta middagen. "Kjære, kan du ta over her for meg?" "Må jeg lage middag også?"*grynte* "JA FOR JEG KLARER IKKE GÅ!!!"Jeg kan være veldig sjarmerende som høygravid!
Ja, han kom akkurat hjem fra jobb og hadde nok egentlig håpet middagen var ferdig. Shit happens! Det skjer når som helst ja, jeg har åpning og modningsrier daglig! 5 dager til termin!Hihi oiiii spennende altså!! Det skjer nok når som helstOg klart mannen må lage mat når du ikke klarer å gå
![]()
Det blir veldig spennende!!!! Krysser alt jeg harJepp. Jeg er nok 2 dpo. Blir lett å følge meg nå i oktober.![]()
Maisboller ^^Mais? Til boller?
Har duuu!??!? Å guri så spennendeJa, han kom akkurat hjem fra jobb og hadde nok egentlig håpet middagen var ferdig. Shit happens! Det skjer når som helst ja, jeg har åpning og modningsrier daglig! 5 dager til termin!
Boller laget av maismel??Maisboller ^^
Gratulerer med blendingsgardiner!
Og gratulerer til ninhursag med stelleveske! Gøy med to vinnere i tråden her.![]()
Ja, jeg blir så oppgitt! Jeg sa fornærmet at jeg har omtrent ikke sitti siden frokost! (som jo er sant, at frokost var 12.30 trenger han ikke viteDet er egentlig helt teit at de grynter. Du har holdt på med dette prosjektet uten pause i snart 9 måneder!
Tjoho!Jepp. Jeg er nok 2 dpo. Blir lett å følge meg nå i oktober.![]()
Ja, vi var inne på sykehuset med blødning lørdag for to uker siden, og fikk konstantert åpning! Men jeg har jo gått med det siden daHar duuu!??!? Å guri så spennende![]()
![]()
![]()
Krysser fingrene for at det skjer noe snartJa, vi var inne på sykehuset med blødning lørdag for to uker siden, og fikk konstantert åpning! Men jeg har jo gått med det siden daHa ha ja ja, ungen kommer når kroppen er klar. Sånn som h*n presser og sparker så kjennes trollet ganske klart ut!
Hihi.. Jeg gikk forbi klementiner i går på butikken, men handla ikke for jeg trodde ikke de var blitt så gode endaÅh dæsken!! Kjøpte 4 klementiner bare på skoy i går, smakte en nå og den var GOOOD!! *hekta* også har jeg bare tre igjen![]()
Dissa var fra cevita, hadde ikke trodd de var gode enda, men jeg kjente det når jeg åpna den at denne var god! Kjente det på lukta! Håper de andre er like gode ^^Hihi.. Jeg gikk forbi klementiner i går på butikken, men handla ikke for jeg trodde ikke de var blitt så gode endaKanskje jeg må sende mannen på butikken i dag!
Ja rimelig! Har begynt å roe meg nå da, med så mange falske alarmer som har vært nåKrysser fingrene for at det skjer noe snartTipper du er utålmodig
![]()
Helt greit med hundehår med all kosen man får med hund ja! Det er verdt det, men det blir nok robot allikevel.![]()
SkjønnerJa rimelig! Har begynt å roe meg nå da, med så mange falske alarmer som har vært nå![]()
Så spennendeJa, han kom akkurat hjem fra jobb og hadde nok egentlig håpet middagen var ferdig. Shit happens! Det skjer når som helst ja, jeg har åpning og modningsrier daglig! 5 dager til termin!
De har jeg også kjøpt noen av.Dissa var fra cevita, hadde ikke trodd de var gode enda, men jeg kjente det når jeg åpna den at denne var god! Kjente det på lukta! Håper de andre er like gode ^^