God trim med snømåking, måtte ha meg en pauseSå kjekt da.
Her forsvinner den vel snart. I dag er det meldt sludd, men frem mot helga meldes 8 grader og regn. Det har negativ effekt på snø....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God trim med snømåking, måtte ha meg en pauseSå kjekt da.
Her forsvinner den vel snart. I dag er det meldt sludd, men frem mot helga meldes 8 grader og regn. Det har negativ effekt på snø....
God trim med snømåking, måtte ha meg en pauseskal komme varmegrader og varierende nedbør ila uka, så den ligger nok ikke så lenge da
![]()
Så kjekt med snøWoho, nå kommer snøen ordentlig herbortsett fra at det ikke var brøytet når jeg skulle kjøre i bhg og at jeg nå må måke, så er det sååå fint
![]()
Oooh wowJeg fikk helt sjokk over prisforskjellen mellom Norge og Uksist jeg kjøpte nye briller i Norge så kostet de over 7000 kr. Med billig innfatning.
Her i Uk betalte jeg 1500![]()
Snø her også men foreløbig er det bare blitt glatt av detWoho, nå kommer snøen ordentlig herbortsett fra at det ikke var brøytet når jeg skulle kjøre i bhg og at jeg nå må måke, så er det sååå fint
![]()
Ha ha nei det synes nok firtTørker støv . Anbefaler ikke sort høyglans og mye glassflater.![]()
Ja himmel, men bra her nåHa ha nei det synes nok firt
Merker vises godt på bordet vi kjøpte også, var ikke så synlig på hvitt bordJa himmel, men bra her nå![]()
Nei det fårn si. Vi har sort glassbord spisebord og sort stuebord. Det samler drit ja, men veldig fine daMerker vises godt på bordet vi kjøpte også, var ikke så synlig på hvitt bord
Vi har ikke stuebord. En «bekymring» mindre.Nei det fårn si. Vi har sort glassbord spisebord og sort stuebord. Det samler drit ja, men veldig fine dakjøkkenbordet er tre , men skal byttes ut nå
![]()

Vi har to sorte stuebord eller ikke helt sort men betonglook på ene , ant vises og det gjør meg galNei det fårn si. Vi har sort glassbord spisebord og sort stuebord. Det samler drit ja, men veldig fine dakjøkkenbordet er tre , men skal byttes ut nå
![]()