Februarskravla!

Så kjekt da.

Her forsvinner den vel snart. I dag er det meldt sludd, men frem mot helga meldes 8 grader og regn. Det har negativ effekt på snø....
God trim med snømåking, måtte ha meg en pause :p skal komme varmegrader og varierende nedbør ila uka, så den ligger nok ikke så lenge da :rolleyes:

God trim med snømåking, måtte ha meg en pause :p skal komme varmegrader og varierende nedbør ila uka, så den ligger nok ikke så lenge da :rolleyes:

Det er god trim ja, ingen tvil om det.

Her har den lagt "ferdig måket" noen uker nå, bare vært kaldt. MEn nå har det snudd, Så får vi se hvordan det blir fremover.

Woho, nå kommer snøen ordentlig her :D bortsett fra at det ikke var brøytet når jeg skulle kjøre i bhg og at jeg nå må måke, så er det sååå fint :Heartred
Så kjekt med snø:) her forsvant de meste igår.
Idag er det surt ute. Blåser kall vind

Ifølge yr sin radar regner det her. Det har gjort det den siste timen, minst.

Det gjør det altså ikke, og jeg håper i det lengste at det venter, eldste skal ua utegym på skøyter om en time, og det er mest gøy om det ikke legger seg regn oppå isen.

Tørker støv . Anbefaler ikke sort høyglans og mye glassflater. :eek::hilarious:

At briller er billige i uk har jeg lest før, hvordan det har seg at det er så mye billigere vet jeg sannelig ikke, men det er jo verd det å få kjøpt seg briller der for dem som reiser dit uansett, dersom de er mulig å ha med en brilleseddel eller noe sånn? (for å ta synsundersøkelsen på norsk er nok enklere for mange, og ikke vet jeg hvordan de vil godta å gjøre det på turister heller?)

Men om det er subsidiert eller noe sånn er de vel ikke så villige til å bruke det på utlendinger heller.

Men ja, her i landet er briller dyrt, i alle fall om man har flere kompliserende forhold. Om man har rett frem nærsynt eller langsynt, likt på begge øynene og klarer seg med briller fra nille er det jo billig da ;) Men så enkelt syn er det vel få som har.

Da mellomste fikk lesebriller var det en 2 for 1 ordning så hun har to par briller. Og det er fint, for stadig vekk har hun midlertidig rotet bort det ene paret... Vi andre som har den på nesen fra vi står opp til vi legger oss roter dem ikke bort. Men jeg hfikk også en 2 for 1 ordning da jeg kjøpte disse, så da valgte jeg å få solbriller med styrke også.

Merker vises godt på bordet vi kjøpte også, var ikke så synlig på hvitt bord
Nei det fårn si. Vi har sort glassbord spisebord og sort stuebord. Det samler drit ja, men veldig fine da:p kjøkkenbordet er tre , men skal byttes ut nå :)

Nei det fårn si. Vi har sort glassbord spisebord og sort stuebord. Det samler drit ja, men veldig fine da:p kjøkkenbordet er tre , men skal byttes ut nå :)
Vi har to sorte stuebord eller ikke helt sort men betonglook på ene , ant vises og det gjør meg gal

Back
Topp