Nei sinne har jeg ikke tro påPrøver å gjøre det på en best mulig måte, altså, ikke sinne osv.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei sinne har jeg ikke tro påPrøver å gjøre det på en best mulig måte, altså, ikke sinne osv.

Nemlig, klikker litt innvendig, men må jo lære de å kontrollere slike følelser også, og hvis det klikker for meg utvendig hjelper det jo ingen.Nei sinne har jeg ikke tro påSelvom det selvsagt kan «klikke litt innvendig». Og det lure smilet blir litt provoserende
![]()
Håper det går fort overI alle fall 2 av mine tre sølte også med vann. Det var jo spennende. Men det gikk over![]()
Uff da, hva skjedde?42 rundstykker i søpla![]()
Hufff da. Hva var galt?42 rundstykker i søpla![]()
De luktet vondt, første gang kaldheving har fått galtHufff da. Hva var galt?
Det kosta meg 4700, nesten 4800.... Optiker meinte det var at eg starta i jobb igjen, som gjer at eg bruker augene meir på skjerm, som har gitt meg det hoppet. Fikk solbriller med på kjøpet.Briller er dyrt. Jeg må nok også ha nye, mistenker at jeg må ha sånne for gamle folk. Progressive... Helt hvordan det med ulike felt lar deg kombinere med de prismene jeg har innslipt i glasset for samsyn vet jeg ikke så i "verste fall" ender jeg vel med lesebriller og vanlig-briller som jeg må bytte på....Gøy hos optiker på fredag, har hatt -1,25 og -1,50 på augene. No har eg over -2Det kosta meg 4700, nesten 4800.... Optiker meinte det var at eg starta i jobb igjen, som gjer at eg bruker augene meir på skjerm, som har gitt meg det hoppet. Fikk solbriller med på kjøpet.
Er progressive for gamle folk?Briller er dyrt. Jeg må nok også ha nye, mistenker at jeg må ha sånne for gamle folk. Progressive... Helt hvordan det med ulike felt lar deg kombinere med de prismene jeg har innslipt i glasset for samsyn vet jeg ikke så i "verste fall" ender jeg vel med lesebriller og vanlig-briller som jeg må bytte på....
Solbriller med styrke er kjekt da, det har jeg nå. Mye bedre enn alle typer clip on eller utenpå-løsninger
Hørtes travelt utMorsdag, ja.
Fastelavan, ja.
Stå opp, spise frokost.
Sette bolledeig, gå ned på kontoret for å jobbe litt, noe jeg måtte ha ferdig til mandag morgen.
Opp, bake ut boller og kanelboller.
Frøkna kommer mens jeg holder på, "mamma, vi skal lag muffens siden det er morsdag".
Siste brett med kanelboller inn i ovene.
Ned på kontoret for å bli ferdig med det jeg holdt på med (mannen tar ut av ovnen.
Rope på frøkna, lage muffens.
Ser på ukesmenyen for hva vi skal ha til middag i dag, great.... det står pizza.
Første brett med muffens inn i ovnen, sette pizzadeigen slik at den får hevet.
Og så går no dagane....
Ikke mye avslapning på hu mor
Snart siste brett muffens ferdig, jeg har fått gjort det jeg skulle av jobb.
Pizza deigen snart ferdig hevet.
Skal piske litt krem til å ha inni bollene.
Når jeg skal få laget kremen til å ha på muffensen vet jeg ikke