Februarskravla!

Mulig, vi får se. Vet at vi sannsynligvis må ta den slitsomme delen, alternativet er jo en motbydelig drittunge..

Litt korreksjoner må de gjerne ha på sin vei, og teste grenser vil de gjøre. Men det går nok bra.

Så. Frøkna driver hele tiden å søler med vann og leker med det på gulvet.
Noen ideer om hvordan vi kan få hu til å slutte med dette?
Hjelper ikke med flasker som hu ikke får sølt med, da hu isåfall trekker det opp med munnen og spytter ut...
Ta bort flaska å si hun ikke får når hun holder på sånn

God morgen
Vært våken en stund , må vel gå å rulle ut rundstykkedwigen jeg satte i går. Så må jeg sette bolledeigtil fastelavns boller. Vi feirer også valentines så vi har kjøpt noen små ting og så skal jeg lage kort ❤️

Mann og barn mekker frokost, jeg skal bare ligge her og slappe av til noen sier jeg skal stå opp.

God morgen. -20 her, og strålende vær.

Gratulerer med morsdagen :)

Mann og barn mekker frokost, jeg skal bare ligge her og slappe av til noen sier jeg skal stå opp.
Høres deilig ut :) Jeg sov i går. Fikk valget og tok lørdagen. Så mannen sover nå enda. Regner med han våkner snart. Ungene sitter og perler. Jeg enn så lenge med en kaffe og følger med på solen som har tittet fremA9EBE02E-2292-4F4D-A7C1-DA47963E683B.jpegUngene har avslørt at mannen skal lage egg benedict når han våkner så det gleder jeg meg til.

Her var 7 kalde i Norges, seks nå. Skal egentlig bare bli mildere og mildere og etter midtnatt kommer plussgrader.

Slutt på isende kulde og strålende sol, det kommer skyer, mildvær og regn.

Ja det vi allerede gjør :)
Jeg vil ikke ha en drittunge liksom,
De aller fleste unger prøver seg. Handler jo om grensesetting. Hva er greit og hva er ikke greit. Helt normalt og teste ut. Leke seg. Her har ene stått å sett på meg og snudd flasken opp ned og smilt for eks. Ikke greit det og søle med vilje inne slik, og det skjønte han fort :)

De aller fleste unger prøver seg. Handler jo om grensesetting. Hva er greit og hva er ikke greit. Helt normalt og teste ut. Leke seg. Her har ene stått å sett på meg og snudd flasken opp ned og smilt for eks. Ikke greit det og søle med vilje inne slik, og det skjønte han fort :)
Ja hu gjør det samme. Vi tar flasken fra hu og sier at det ikke er greit. Hu veit det er galt men gjør det allikevel.

Ja hu gjør det samme. Vi tar flasken fra hu og sier at det ikke er greit. Hu veit det er galt men gjør det allikevel.
Det ble litt gris før det gikk inn her. Prøvde seg på nytt om vi ikke gjorde/ sa det samme her. Jeg noe mer pedagogisk enn mannen. Men gikk over relativt fort:)Frøkna gjorde det aldri, men storebroren har testa en del grenser :p

Det ble litt gris før det gikk inn her. Prøvde seg på nytt om vi ikke gjorde/ sa det samme her. Jeg noe mer pedagogisk enn mannen. Men gikk over relativt fort:)Frøkna gjorde det aldri, men storebroren har testa en del grenser :p
Prøver å gjøre det på en best mulig måte, altså, ikke sinne osv.

Back
Topp