Hørtes fint utVæromslag her, bare - 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes fint utVæromslag her, bare - 2
Hadde vi hatt fri fredag hadde 5 t vært null problem , satser på det blir mye bruk i permisjon. Innlagt vann og strøm skal jeg ha, ellers ingen hytteFem timer er kjedelig langt ja, i mange tilfeller. Selv om det er utrolig mange fine plasser på skikkelig fjell jeg kan drømme om hytte, men som utgår pga avstand. Kanskje når vi blir pensjonister.
Vi har en knapp time å kjøre til vår, det er helt ypperlig. Var et av få vilkår vi hadde da vi skulle kjøpe. Da kan vi dra på dagstur eller ta en kort helg også.
Jeg jobber mellom her vi bor og hytta, så noen ganger når mannen har fredagsfri kjører han opp og jeg enten etter eller han henter meg og så kommer jeg til varm hytte.
Vi har verken innlagt vann eller innlagt strøm (men solcelle) samt ikke bilvei helt fram (bare rundt 200 meter å gå, men det er over 40 høydemeter) så er spent på å ha med lille dit. Blir ikke nå mens det er bikkjekaldt i hvert fall!
Også veldig glad for at det er en time her. Hytten har vann og strøm. Ganske nytt bad, men vi har valgt å beholde det typiske hyttepreget. For oss er det viktig å føle vi kommer til en hytte med enkel stil, men samtidig med det nødvendige som strøm og vann for oss. Ligger også kort vei til et lite sentrum med strand og noen små butikker. Rett ved flere skianlegg osv. så brukes året rundtFem timer er kjedelig langt ja, i mange tilfeller. Selv om det er utrolig mange fine plasser på skikkelig fjell jeg kan drømme om hytte, men som utgår pga avstand. Kanskje når vi blir pensjonister.
Vi har en knapp time å kjøre til vår, det er helt ypperlig. Var et av få vilkår vi hadde da vi skulle kjøpe. Da kan vi dra på dagstur eller ta en kort helg også.
Jeg jobber mellom her vi bor og hytta, så noen ganger når mannen har fredagsfri kjører han opp og jeg enten etter eller han henter meg og så kommer jeg til varm hytte.
Vi har verken innlagt vann eller innlagt strøm (men solcelle) samt ikke bilvei helt fram (bare rundt 200 meter å gå, men det er over 40 høydemeter) så er spent på å ha med lille dit. Blir ikke nå mens det er bikkjekaldt i hvert fall!
Ja, det er luksus når han har fredagsfri (en gang i måneden). Jeg har det normalt aldri da.Hadde vi hatt fri fredag hadde 5 t vært null problem , satser på det blir mye bruk i permisjon. Innlagt vann og strøm skal jeg ha, ellers ingen hytte![]()
Min kunne nok hatt det , men vi har en på ungdomsskolen så det blir ikke aktuelt med fri da. Vi har hyttestio men må ha vann og strøm.Ja, det er luksus når han har fredagsfri (en gang i måneden). Jeg har det normalt aldri da.
Vi ønsket oss en enkel hytte-hytte, så trives med en helt annen standard enn hjemme. Skjønner veldig godt at det ikke er for alle.
Samtidig øker standarden stadig. Det siste vi skaffet var kjøleskap. Luksus!![]()
Så. Frøkna driver hele tiden å søler med vann og leker med det på gulvet.
Noen ideer om hvordan vi kan få hu til å slutte med dette?
Hjelper ikke med flasker som hu ikke får sølt med, da hu isåfall trekker det opp med munnen og spytter ut...
Men heller flaske vann enn dovann
Slitsom fase men går over til slutt. Ta vekk flasken når hun søle med vilje?Gjør det. Å så sinna! Foreslo for mannen at for hans egen helse så bør han kanskje ta hu med ut en tur idagUnger altsåMen heller flaske vann enn dovann
Slitsom fase men går over til slutt. Ta vekk flasken når hun søle med vilje?
Gjør det. Å så sinna! Foreslo for mannen at for hans egen helse så bør han kanskje ta hu med ut en tur idag![]()
Ja. Hu kan ikke holde på slik, så jeg må bare fortsette. Men jeg blir så sliten! Men ja.Ja men det må man stå i, enn om det også er slitsomt. Dei må lære at slikt gjer man ikkje.
Ja. Hu kan ikke holde på slik, så jeg må bare fortsette. Men jeg blir så sliten! Men ja.
Hadde håpt noen kanskje hadde noen gode tips for håndteringen annet enn det vi allerede gjør. Nå får hu ikke ha flasken selv på en stund..
Mulig, vi får se. Vet at vi sannsynligvis må ta den slitsomme delen, alternativet er jo en motbydelig drittunge..Ikkje frå meg men gjerne andre har. Her er ungene eldre og det er fortsatt slitsomt med grensesetting. Samtidig som eg bruker verktøy fra veiledning.
Virkelig ikke ett bra år nei..2021 fortsetter å imponerefikk nettopp beskjeden at mamma er blitt alene, at stefaren min har gått fra henne (hun har ms, uføre og dårlig inntekt)...
Mulig, vi får se. Vet at vi sannsynligvis må ta den slitsomme delen, alternativet er jo en motbydelig drittunge..

Huff det var ikke bra2021 fortsetter å imponerefikk nettopp beskjeden at mamma er blitt alene, at stefaren min har gått fra henne (hun har ms, uføre og dårlig inntekt)...