Februarskravla!

Ja det skal og bør være en selvfølge. I følge han selv ble han revet med og det var så god pris. Kjøper ikke helt den, han er vanligvis veldig kritisk og tenker seg om. Så han trodde det kanskje ikke ble bil da om det kom opp i «familierådet». Heldigvis ser han at han var dust iallefall
Ser den, kan jo skje det også om mam får et godt tilbud

Godt med noe pos iallefall. ❤️Masse lykke til med din far i morgen. Jeg krysser alt jeg har. Jeg har vurdert å dele mer, men jeg klarte holde munn( noe som er sjeldent) Og man skal jo ikke sammenligne og slikt , kan gi usikkerhet det og. Men jeg tenkte mer håp. Tenker på dere❤️
Nå har han bedre sjanse til å få de beste årene han kan få :Heartred så for meg det verste, at han ble sittende lam i halve side og motta hjemmesykepleien den tid han har :shy:

Jupp litt for langt til helgeturer også i grunn, tråler finn for hytter på åremål men lite sv det også.
Åhhh åremål . Så gode minner. Mine foreldre leide hytte på åremål når vi var små. Like ved ed i Sverige :)

5751kr

Nå har han bedre sjanse til å få de beste årene han kan få :Heartred så for meg det verste, at han ble sittende lam i halve side og motta hjemmesykepleien den tid han har :shy:
Ja sant ❤️ Det er bedre og pass på tiden man har sammen. Forhåpentligvis er corona ferdig innen året, eller om ikke ferdig . Ting er nokså normalt og lettere å pleie tiden sammen man har

Ja sant. Vi bodde jo da i Halden og da er det jo kort :)
Det har jo litt å si, ja.

Jeg bor på Sunnmøre. Og i mine korona - lei-av-stua-jeg-er-i-hele-tiden - lengsler så tråler jeg finn etter hytte på fjellsetra, overøye, Stranda, etc, men reelt at vi skal bruke 3-6 mill på ei hytte er det ikke, altså. Ikke på vilkår.

Men det hadde vært deilig. Kunne bare reise på hytta, liksom. Noe jeg aldri har hatt så mye tanker om pre - korona...

Jeg bor på Sunnmøre. Og i mine korona - lei-av-stua-jeg-er-i-hele-tiden - lengsler så tråler jeg finn etter hytte på fjellsetra, overøye, Stranda, etc, men reelt at vi skal bruke 3-6 mill på ei hytte er det ikke, altså. Ikke på vilkår.

Men det hadde vært deilig. Kunne bare reise på hytta, liksom. Noe jeg aldri har hatt så mye tanker om pre - korona...
Finnes vel billigere hytter enn det

Mhm , kjekt å se og drømme seg vekk:) hytte er koselig det! jeg er også mye inne på Finn. Ser på nybygg-eneboliger. Noen ganger lei dette huset, selv om vi har fått det riktig så koselig og fint . Dessuten er et hus tilsvarende , tenker da på størrelse utenkelig med hensyn til pris. Da må vi flytte et stykke , nå bor vi sentralt. Og vi ønsker ikke ut av områdene rundt sentrum. Nå kan jeg gå til sentrum. Et hus som måtte gjøres en del med her i område nå gikk for 7,6 mill. Vel og merke nesten 1 mill over takst, men det er galskap.

Mhm , kjekt å se og drømme seg vekk:) hytte er koselig det! jeg er også mye inne på Finn. Ser på nybygg-eneboliger. Noen ganger lei dette huset, selv om vi har fått det riktig så koselig og fint . Dessuten er et hus tilsvarende , tenker da på størrelse utenkelig med hensyn til pris. Da må vi flytte et stykke , nå bor vi sentralt. Og vi ønsker ikke ut av områdene rundt sentrum. Nå kan jeg gå til sentrum. Et hus som måtte gjøres en del med her i område nå gikk for 7,6 mill. Vel og merke nesten 1 mill over takst, men det er galskap.
:eek::eek:

Back
Topp