Blir faktisk litt trist. Venninne av frøkna, familien der vil ha enebolig. Men blir jo klin umulig. De har i tillegg solide jobber begge. Vet ikke hva de tjener altså, men en god del mer enn meg selv iallefall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir faktisk litt trist. Venninne av frøkna, familien der vil ha enebolig. Men blir jo klin umulig. De har i tillegg solide jobber begge. Vet ikke hva de tjener altså, men en god del mer enn meg selv iallefall
Etter hardt press fra legene i kr.sand så har pappa fått time til operasjon imorgen istedenfor neste fredag! (legene i kr.sand mente at det var stor risiko for at lammelse ble varig hvis han måtte vente 1,5uke på operasjon).

De var 5 i familien , så strengt tatt trengte den vel ikkePraktisk om man trenger det. Er jo svær, men er litt usikker på hvor mye vi trenger det. Har tilhenger.
NopeJa ikke så kjekt det
Tja, joda, spørs hvor og hvor stor og hva av innhold, men finn hadde ikke mye under der nå. Jeg sorterte på pris, og når jeg hoppet over de som var bare tomter så var der en på 1,5 som var bitteliten, type ungene måtte delt et rom hvor der var en plassbygd køyeseng (og de er tre, så...)ogbvoksne sovet på sovesofa i stua, for rommet med den køyesengen var eneste soverom, og deretter hytter fra 3,5 og oppover.Finnes vel billigere hytter enn det
Vi er også 5. 6 med hamsterenDe var 5 i familien , så strengt tatt trengte den vel ikke
Litt som oss.Surrealistisk!
Har prøvd å se for meg gubben uventet komme hjem med bil, men klarer det ikke.
Så har vi ikke så mye felles penger heller da, og han har ikke så mye spart. (Jeg har cashet ut de siste bilene vi har kjøpt, så har han betalt avdrag til meg.)
Vi har to felleskontoer, en til faste+diverse utgifter og en matkonto. Den siste har vi hvert vårt bankkort til, og bruker når vi handler mat og evnt andre småting. Vi tjener ganske likt, og overfører samme sum til disse kontoene hver måned. De pengene vi har igjen gjør vi hva vi vil med. Synes det fungerer bra.
Ha ha , ja de hadde hund da. Hun behold jo også bilen etter samboeren døde, praktisk når datteren skulle rundt på cuper for de tok med hele lager omtrentVi er også 5. 6 med hamsteren![]()
Fælt å miste samboerHa ha , ja de hadde hund da. Hun behold jo også bilen etter samboeren døde, praktisk når datteren skulle rundt på cuper for de tok med hele lager omtrent
Ja det var en grusom tid , utrolig at det snart er 11 år sidenFælt å miste samboerMen ja da vil jeg tro den var praktisk.
Det vil jeg tro jaJa det var en grusom tid , utrolig at det snart er 11 år siden
Men jamen har barna klart seg veldig braDet vil jeg tro ja![]()
Så bra.Men jamen har barna klart seg veldig bra![]()
Så bra!Etter hardt press fra legene i kr.sand så har pappa fått time til operasjon imorgen istedenfor neste fredag! (legene i kr.sand mente at det var stor risiko for at lammelse ble varig hvis han måtte vente 1,5uke på operasjon).

Fem timer er kjedelig langt ja, i mange tilfeller. Selv om det er utrolig mange fine plasser på skikkelig fjell jeg kan drømme om hytte, men som utgår pga avstand. Kanskje når vi blir pensjonister.Det er jo et stykke ja. Her er kun 1t så kan jo ta dagstur om man ønsker![]()

JuppSå bra.