Februarskravla!

Blir faktisk litt trist. Venninne av frøkna, familien der vil ha enebolig. Men blir jo klin umulig. De har i tillegg solide jobber begge. Vet ikke hva de tjener altså, men en god del mer enn meg selv iallefall:)

Etter hardt press fra legene i kr.sand så har pappa fått time til operasjon imorgen istedenfor neste fredag! (legene i kr.sand mente at det var stor risiko for at lammelse ble varig hvis han måtte vente 1,5uke på operasjon).

Det er rett vurdering ja. Lykke til alle. Husk å ta vare på deg og, det er tøft å vere pårørende:Heartbigred

Finnes vel billigere hytter enn det
Tja, joda, spørs hvor og hvor stor og hva av innhold, men finn hadde ikke mye under der nå. Jeg sorterte på pris, og når jeg hoppet over de som var bare tomter så var der en på 1,5 som var bitteliten, type ungene måtte delt et rom hvor der var en plassbygd køyeseng (og de er tre, så...)ogbvoksne sovet på sovesofa i stua, for rommet med den køyesengen var eneste soverom, og deretter hytter fra 3,5 og oppover.

Lett å finne fra 4,5 pluss kostnader.

Men det er vel høysesong for hytter i de områdene jeg søkte.

(ja, også krysset jeg vel av for vann eller strøm også da.)

Surrealistisk!
Har prøvd å se for meg gubben uventet komme hjem med bil, men klarer det ikke. :rolleyes:
Så har vi ikke mye felles penger heller da, og han har ikke så mye spart. (Jeg har cashet ut de siste bilene vi har kjøpt, så har han betalt avdrag til meg. :hilarious:)

Vi har to felleskontoer, en til faste+diverse utgifter og en matkonto. Den siste har vi hvert vårt bankkort til, og bruker når vi handler mat og evnt andre småting. Vi tjener ganske likt, og overfører samme sum til disse kontoene hver måned. De pengene vi har igjen gjør vi hva vi vil med. Synes det fungerer bra.
Litt som oss.
Vi har en felleskonto som vi begge overfører en bestemt sum hver måned.
Felleskontoen skal dekke alle regninger, dagligvarer ++.
De vi har igjen hver for oss er hver våre og vi begge sparer noe hver måned.
I perioder hvor man har mange ekstrautgifter som for eksempel jul og sommerferie tas det som er ekstra på mitt kredittkort og så overfører hver av oss halvparten av den summen til felleskontoen og regningen blir tatt derfra på første forfall slik at vi ikke får renter og gebyrer.

Ha ha , ja de hadde hund da. Hun behold jo også bilen etter samboeren døde, praktisk når datteren skulle rundt på cuper for de tok med hele lager omtrent
Fælt å miste samboer:(❤️Men ja da vil jeg tro den var praktisk.

Henta kengubsrnet hos kjæresten, hjelpes så mye rådyr som bråsnudde på jordene og løp tilbake over veien

Væromslag her, bare - 2

Etter hardt press fra legene i kr.sand så har pappa fått time til operasjon imorgen istedenfor neste fredag! (legene i kr.sand mente at det var stor risiko for at lammelse ble varig hvis han måtte vente 1,5uke på operasjon).
Så bra! :Heartred

Det er jo et stykke ja. Her er kun 1t så kan jo ta dagstur om man ønsker :)
Fem timer er kjedelig langt ja, i mange tilfeller. Selv om det er utrolig mange fine plasser på skikkelig fjell jeg kan drømme om hytte, men som utgår pga avstand. Kanskje når vi blir pensjonister. :D

Vi har en knapp time å kjøre til vår, det er helt ypperlig. Var et av få vilkår vi hadde da vi skulle kjøpe. Da kan vi dra på dagstur eller ta en kort helg også.

Jeg jobber mellom her vi bor og hytta, så noen ganger når mannen har fredagsfri kjører han opp og jeg enten etter eller han henter meg og så kommer jeg til varm hytte. :love2

Vi har verken innlagt vann eller innlagt strøm (men solcelle) samt ikke bilvei helt fram (bare rundt 200 meter å gå, men det er over 40 høydemeter) så er spent på å ha med lille dit. Blir ikke nå mens det er bikkjekaldt i hvert fall!

Back
Topp