Mulig, vi får se. Vet at vi sannsynligvis må ta den slitsomme delen, alternativet er jo en motbydelig drittunge..
Litt korreksjoner må de gjerne ha på sin vei, og teste grenser vil de gjøre. Men det går nok bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig, vi får se. Vet at vi sannsynligvis må ta den slitsomme delen, alternativet er jo en motbydelig drittunge..
Jupp det er detNydelige forhold for tiden
Ta bort flaska å si hun ikke får når hun holder på sånnSå. Frøkna driver hele tiden å søler med vann og leker med det på gulvet.
Noen ideer om hvordan vi kan få hu til å slutte med dette?
Hjelper ikke med flasker som hu ikke får sølt med, da hu isåfall trekker det opp med munnen og spytter ut...
Veldig koselig og ikke minst godtOhh, det så ut som en hyggelig tid
Høres deilig utMann og barn mekker frokost, jeg skal bare ligge her og slappe av til noen sier jeg skal stå opp.
Ungene har avslørt at mannen skal lage egg benedict når han våkner så det gleder jeg meg til.Da er det kaldt nok iallefallGod morgen. -20 her, og strålende vær.
Gratulerer med morsdagen![]()
Samme herMann og barn mekker frokost, jeg skal bare ligge her og slappe av til noen sier jeg skal stå opp.
Ja det vi allerede gjørTa bort flaska å si hun ikke får når hun holder på sånn
Ja må jo sette grenser også, viktig det.Litt korreksjoner må de gjerne ha på sin vei, og teste grenser vil de gjøre. Men det går nok bra.
De aller fleste unger prøver seg. Handler jo om grensesetting. Hva er greit og hva er ikke greit. Helt normalt og teste ut. Leke seg. Her har ene stått å sett på meg og snudd flasken opp ned og smilt for eks. Ikke greit det og søle med vilje inne slik, og det skjønte han fortJa det vi allerede gjør
Jeg vil ikke ha en drittunge liksom,
Ja hu gjør det samme. Vi tar flasken fra hu og sier at det ikke er greit. Hu veit det er galt men gjør det allikevel.De aller fleste unger prøver seg. Handler jo om grensesetting. Hva er greit og hva er ikke greit. Helt normalt og teste ut. Leke seg. Her har ene stått å sett på meg og snudd flasken opp ned og smilt for eks. Ikke greit det og søle med vilje inne slik, og det skjønte han fort![]()
Blir nok ikke det av det derJa det vi allerede gjør
Jeg vil ikke ha en drittunge liksom,
Det ble litt gris før det gikk inn her. Prøvde seg på nytt om vi ikke gjorde/ sa det samme her. Jeg noe mer pedagogisk enn mannen. Men gikk over relativt fortJa hu gjør det samme. Vi tar flasken fra hu og sier at det ikke er greit. Hu veit det er galt men gjør det allikevel.
Prøver å gjøre det på en best mulig måte, altså, ikke sinne osv.Det ble litt gris før det gikk inn her. Prøvde seg på nytt om vi ikke gjorde/ sa det samme her. Jeg noe mer pedagogisk enn mannen. Men gikk over relativt fortFrøkna gjorde det aldri, men storebroren har testa en del grenser
![]()