Februarskravla!

God kveld!
Jeg får vel si meg ferdig med å snike, og faktisk si hei her inne :)
Hva gjør folk i kveld? Her er det helt rolig med to uker gammel baby og mann som ser på sjakk på tvn. :)
Kjekt du sier hei:) Så koselig med et lite nurk, gratulerer ❤️Blir verpesyk med engang , selvom det ikke er noen baby på planen her.

Pappa er lammet i høyre side nå. Kan gå, men må hjelpe høyre bein, kan ikke skrive sms. Sliter litt med tale. Medrol (medisin) virker ikke. Sykehuset purrer på Radiumhospitalet for videre behandling. Hvis han må vente, så risikerer han at det blir varig :sorry:
Tror det snart er på tide å innse at det ikke kommer særlig mange gode nyheter :( ikke får jeg besøke ham heller:(

Det er så umenneskelig. Fuck corona. Sender deg masse varme tanker! :Heartbigred

Tror det snart er på tide å innse at det ikke kommer særlig mange gode nyheter :( ikke får jeg besøke ham heller:(
Så trist å lese AnneS:( Synes det blir helt feil at alvorlig syke mennesker ikke skal få besøk. Hater korona.

God kveld!
Jeg får vel si meg ferdig med å snike, og faktisk si hei her inne :)
Hva gjør folk i kveld? Her er det helt rolig med to uker gammel baby og mann som ser på sjakk på tvn. :)

Hei og velkommen til oss skravlehøner, her er det varierende aktivitet men kjekt å være :)

Jeg sitter på jobb i kveld, overtid. Regner med å sitte et par timer til, men vi får se.

*klem* rett og slett ingen ord.

Kjipt å ikke få besøke men jeg skjønner hvorfor.

klemmer i fleng
Jeg skjønner ikke helt ifht tidligere, da fikk vi besøke. Tidligere var reglene kun en av gangen, og restriksjoner ifht visse steder :sorry: skal sies at det er ganske rolig med smitte her også da.

Jeg skjønner ikke helt ifht tidligere, da fikk vi besøke. Tidligere var reglene kun en av gangen, og restriksjoner ifht visse steder :sorry: skal sies at det er ganske rolig med smitte her også da.
Handler bel om immunforsvaret hans og form, det var strengt da pappa var syk også, kunne ikke gå på besøk om vi var småforljølet liksom. Jeg skjønner hvorfor de hadde de reglene

Handler bel om immunforsvaret hans og form, det var strengt da pappa var syk også, kunne ikke gå på besøk om vi var småforljølet liksom. Jeg skjønner hvorfor de hadde de reglene
Dette med besøk går på sykehuset, besøksforbud overalt der uansett hvor pasienten er. Så nå sitter han der og venter på mr, alene. Ventet i helga og blir nok ikke imorgen heller. Med slike beskjeder så burde han definitivt ikke være så mye alene :Heartred

Kjekt du sier hei:) Så koselig med et lite nurk, gratulerer ❤️Blir verpesyk med engang , selvom det ikke er noen baby på planen her.

Takk! ❤️ Veldig koselig med et lite nurk! Er min første, og foreløpig bare storkoser jeg meg. :love017

Hei og velkommen til oss skravlehøner, her er det varierende aktivitet men kjekt å være :)

Jeg sitter på jobb i kveld, overtid. Regner med å sitte et par timer til, men vi får se.

Håper du snart er ferdig med å jobbe så mye. :happy:

Takk! ❤️ Veldig koselig med et lite nurk! Er min første, og foreløpig bare storkoser jeg meg. :love017

Håper du snart er ferdig med å jobbe så mye. :happy:

Ja, det er vel ikke mer enn er par lange dager igjen. Jeg fikk gjort mye i dag så det ser ut til at kanskje en langdag til denne uken, og en eller to neste uke. Så satser jeg på å være ferdig.

Dette med besøk går på sykehuset, besøksforbud overalt der uansett hvor pasienten er. Så nå sitter han der og venter på mr, alene. Ventet i helga og blir nok ikke imorgen heller. Med slike beskjeder så burde han definitivt ikke være så mye alene :Heartred
Joda mdn den kunne nok vært sånn utenom corona også , Skjlnner det er tøft altså

God morgen
Tilbake til veldig kaldt ute, yeye travel dag , men fikk heldigvis byttet timen til utvikljngssamtale, passet liksom litt dårlig med kl 14..

God morgen. - 11 ute her nå. Det er kaldt.

God morgen kalt her og. -8 nå. Igår hadde vi -14:eek:

Usj da

Bosatt på sunnmørskysten er jeg ikke vant til sånn kulde egentlig. Det skjer av og til, men det er ikke hvert år. Slett ikke. En vanlig vinter her er sånn vekslende mellom +2 og -2 liksom.

Nå har vi hatt snø på bakken siden nyttår og stabilt kaldt i februar, hadde en stabil kald periode (sånn rundt -8) i januar også, men februar er mer stabil og enda kaldere. Nydelig fint vær, sol og klarvær

Som en bonus har mellomste skøyter på isen i gymmen i dag, og eldste har det morgen

God formiddag. -7 her i dag, da blir det en trilletur i dag også :happy:

Sola skinner, det er oppe i -6,8 grader, og på isen nedenfor huset har klassen til mellomste gymtime :)

For meg er det på tide med lunsj, spise litt før hun kommer hjem tenker jeg (de er jo ferdige på skolen om en time)

Back
Topp