Kjekt du sier heiGod kveld!
Jeg får vel si meg ferdig med å snike, og faktisk si hei her inne
Hva gjør folk i kveld? Her er det helt rolig med to uker gammel baby og mann som ser på sjakk på tvn.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt du sier heiGod kveld!
Hva gjør folk i kveld? Her er det helt rolig med to uker gammel baby og mann som ser på sjakk på tvn.![]()
Pappa er lammet i høyre side nå. Kan gå, men må hjelpe høyre bein, kan ikke skrive sms. Sliter litt med tale. Medrol (medisin) virker ikke. Sykehuset purrer på Radiumhospitalet for videre behandling. Hvis han må vente, så risikerer han at det blir varig![]()
Tror det snart er på tide å innse at det ikke kommer særlig mange gode nyheterikke får jeg besøke ham heller
![]()

Så trist å lese AnneSTror det snart er på tide å innse at det ikke kommer særlig mange gode nyheterikke får jeg besøke ham heller
![]()
God kveld!
Tror det snart er på tide å innse at det ikke kommer særlig mange gode nyheterikke får jeg besøke ham heller
![]()
Velkommen inn hit.God kveld!
Kjipt å ikke få besøke men jeg skjønner hvorfor.Tror det snart er på tide å innse at det ikke kommer særlig mange gode nyheterikke får jeg besøke ham heller
![]()
Jeg skjønner ikke helt ifht tidligere, da fikk vi besøke. Tidligere var reglene kun en av gangen, og restriksjoner ifht visse stederKjipt å ikke få besøke men jeg skjønner hvorfor.
klemmer i fleng
skal sies at det er ganske rolig med smitte her også da.Handler bel om immunforsvaret hans og form, det var strengt da pappa var syk også, kunne ikke gå på besøk om vi var småforljølet liksom. Jeg skjønner hvorfor de hadde de regleneJeg skjønner ikke helt ifht tidligere, da fikk vi besøke. Tidligere var reglene kun en av gangen, og restriksjoner ifht visse stederskal sies at det er ganske rolig med smitte her også da.
Dette med besøk går på sykehuset, besøksforbud overalt der uansett hvor pasienten er. Så nå sitter han der og venter på mr, alene. Ventet i helga og blir nok ikke imorgen heller. Med slike beskjeder så burde han definitivt ikke være så mye aleneHandler bel om immunforsvaret hans og form, det var strengt da pappa var syk også, kunne ikke gå på besøk om vi var småforljølet liksom. Jeg skjønner hvorfor de hadde de reglene

Kjekt du sier heiSå koselig med et lite nurk, gratulerer
Blir verpesyk med engang , selvom det ikke er noen baby på planen her.
Hei og velkommen til oss skravlehøner, her er det varierende aktivitet men kjekt å være
Jeg sitter på jobb i kveld, overtid. Regner med å sitte et par timer til, men vi får se.

Takk!Veldig koselig med et lite nurk! Er min første, og foreløpig bare storkoser jeg meg.
Håper du snart er ferdig med å jobbe så mye.![]()
Så herligTakk!Veldig koselig med et lite nurk! Er min første, og foreløpig bare storkoser jeg meg.
Håper du snart er ferdig med å jobbe så mye.![]()
Joda mdn den kunne nok vært sånn utenom corona også , Skjlnner det er tøft altsåDette med besøk går på sykehuset, besøksforbud overalt der uansett hvor pasienten er. Så nå sitter han der og venter på mr, alene. Ventet i helga og blir nok ikke imorgen heller. Med slike beskjeder så burde han definitivt ikke være så mye alene![]()
God morgen kalt her og. -8 nå. Igår hadde vi -14God morgen. - 11 ute her nå. Det er kaldt.
God morgen kalt her og. -8 nå. Igår hadde vi -14![]()