Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil ha nye ører!!! Lurer på om det er bytterett på de
Kva skjer med ører?Så braFørste møte med BUP ferdig.
Gikk ganske bra, var egentlig litt koselig![]()

Uff. Får så vondt av degPappa er lammet i høyre side nå. Kan gå, men må hjelpe høyre bein, kan ikke skrive sms. Sliter litt med tale. Medrol (medisin) virker ikke. Sykehuset purrer på Radiumhospitalet for videre behandling. Hvis han må vente, så risikerer han at det blir varig![]()
Tror det snart er på tide å innse at det ikke kommer særlig mange gode nyheterUff. Får så vondt av degStor klem
Huff daVenter på bytterett på rygg herKva skjer med ører?
Problemer med ørene du også ja. Har du tinnitus også?Huff da
Kjipt med masse ørebetennelser , nedsatt hørsel, piping osv
Huff da
Kjipt med masse ørebetennelser , nedsatt hørsel, piping osv
Jupp , hatt siden jeg var 3 mnd. Må ha høreapparat etterhvert.. Ørebetennelde 2-6 ganger i året.Problemer med ørene du også ja. Har du tinnitus også?
Vokst opp med ørebetennelse på ørebetennelse, sprengte trommehinner, nedsatt hørsel og tinnitus har jeg hatt hele livet. Fått beskjed om at jeg kommer til å høre dårlig som gammel.Jupp , hatt siden jeg var 3 mnd. Må ha høreapparat etterhvert.. Ørebetennelde 2-6 ganger i året.
Driver å sjekkes for tinnitus nå , våkner på natta av piping
Høre dårlig gjør jeg allerede, derfor høreapparat for det vil bare bli verre.Vokst opp med ørebetennelse på ørebetennelse, sprengte trommehinner, nedsatt hørsel og tinnitus har jeg hatt hele livet. Fått beskjed om at jeg kommer til å høre dårlig som gammel.
Jeg er glad unga mine ikke har vært igjennom det jeg har. Føler jeg til tider vokste opp på ØNH.Høre dårlig gjør jeg allerede, derfor høreapparat for det vil bare bli verre.
kjipt å ha set sånn.
Jeg er glad barnet mitt ser ut til å ha vokst fra seg samme problemene , min pappa ble operert for det og ble bra
Ja da er vi to, hadde fast time hver mnd , min har hatt mye han også dessverre , men om han har vokst det fra seg r det toppJeg er glad unga mine ikke har vært igjennom det jeg har. Føler jeg til tider vokste opp på ØNH.