Februar

Nja spørs om den verkelig kommer selv på rett plass. Vi får høre med tannpleier.
Ja.

Nå har det vist seg at mye rart har rettet seg selv i munnen på mine unger,. Men den eldste fikk av strengen før jul og den mellomste får på neste måned, så ikke alt ordner seg.

(Mye takket være at mannen jeg har fått unger med er kraftig overbitt. Og at jeg er født med for lite plass i munnen (og derfor har fjernet et par permanente hjørnetenner for å få plass til resten) så har vi visst ikke helt klart å lage unger med perfekt perlerad nei ...)

Mandag og ny uke.

Hva står på planen rundtomkring denne uken da?
Jeg jeg jobber overtid dag, muligens i morgen også.
Ungene har nå sine aktiviteter mer eller mindre som normalt + Grand prix på ungdomsskolen som er en litt stor greie (er det det andre steder i landet også eller er det lokalt her omkring?) Alle klassene har altså hvert sitt innslag også blir det bedømt av en jury og kåret en vinner. De har jobbet tverrfaglig i mange uker med tekstskrivning og koreografi, og det er altså da torsdag ettermiddag det store skjer, med foreldre og søsken mm som publikum.
Fredag har han derved halv skoledag denne ungdomsskoleeleven vår, for de får avspassere andre dag av dagen pga at de er obligatorisk på skolen hele kvelden torsdag. De som er med i den gruppen som rigger opp og rydder ned får fri hele fredag. (de har nok også ikke ordinære fag på fredag de som er på skolen, tror jeg) Også er det jo vinterferie da neste uke.

Mellomste har legetime på onsdag grunnet den noe upraktiske "Får så vondt i magen hver gang hun spiser"- greia vi har for tiden så får vi se hva det fører til, det medfører i alle fall mye grublerier og tanker hos mor mens vi venter.

Torsdag har også nevøen vår bursdag, men vi får ikke gått i selskapet så vi tar en tur fredag eller lørdag med gaven og sånn, er planen. Ellers skal huset ryddes og vaskes, for neste uke har vår datter bursdag så da er der jo vi som skal ha gjester.

"ja, det trengs, det har vi ikke gjort siden min bursdag" sa minstemor. Det stemmer på en måte. Selvsagt har vi jo vasket kjøkkenbenker og spisebord, moppet gulv og vasket på badet, men vi har ikke "vasket hele huset" siden vi gjorde det til jul, som altså er hennes bursdag. Men det er ikke som om vi ikke har vasket hus på to mnd altså, så ikke er det ikke ;)

Mandag. Blir en uke med aktiviteter på barna. Så skall jenta til kjeveortoped imorgen. Eldste skal på fotballturnering på søndag. Jenta har sin siste trening på torsdag før hun får lov og begynne trene igjen i etter påskeferien. Blir liten ferie for hennes aktiviteter.
Ellers så hadde jeg helsesykepleier på telefonen idag der vi snakket litt angående jenta i forhold til høyde og vekt. Er så glad at de har fått ny helsesykepleier på skolen.
Hun andre de hadde var en kapittel for seg selv.

Vi hadde grand prix på ungdomsskolen hvertfall :hilarious: en av få ting fra ungdomsskolen jeg husker, så jeg antar det var en stor greie her også.

Jeg går fortsatt og venter på endelig svar på kulen jeg har på halsen. Skulle egentlig få svar forrige uke, men de var ikke fornøyde med prøvene nå heller og ville ta nye. Men nå har jeg tatt nåleprøver 3 forskjellige ganger, og håper det holder. Skal til sykehuset ut i uka for å få svar og oprasjonsdato. Ikke akkurat de morsomste tingene å gå og vente på :wacky: men det går greit likevel. :)

Vi hadde grand prix på ungdomsskolen hvertfall :hilarious: en av få ting fra ungdomsskolen jeg husker, så jeg antar det var en stor greie her også.

Jeg går fortsatt og venter på endelig svar på kulen jeg har på halsen. Skulle egentlig få svar forrige uke, men de var ikke fornøyde med prøvene nå heller og ville ta nye. Men nå har jeg tatt nåleprøver 3 forskjellige ganger, og håper det holder. Skal til sykehuset ut i uka for å få svar og oprasjonsdato. Ikke akkurat de morsomste tingene å gå og vente på :wacky: men det går greit likevel. :)
Har du sjekke inne på helsenorge om det står svar der?? Hilsen meg som har en kul i halsen og venter på operasjon. De vil ikke ta nåleprøver av den men heller fjerne den og sende in. Ventetid er en pine og plage.
Lykke til stor klem til deg:):Heartred

Har du sjekke inne på helsenorge om det står svar der?? Hilsen meg som har en kul i halsen og venter på operasjon. De vil ikke ta nåleprøver av den men heller fjerne den og sende in. Ventetid er en pine og plage.
Lykke til stor klem til deg:):Heartred

Tusen takk ❤️
Ja, sjekket der, men står bare journaler der men ikke prøvesvarene fra laben. Tror de testet for litt andre ting nå sist, så blir interessant å se om de ser hva det er. Ellers så blir det som hos deg at den opereres ut, også obduseres etterpå.
Ja, ventetid er så slitsomt. Du har vel også ventet veldig lenge nå fra du oppdaget dette?
Lykke til du også :)

Tusen takk ❤️
Ja, sjekket der, men står bare journaler der men ikke prøvesvarene fra laben. Tror de testet for litt andre ting nå sist, så blir interessant å se om de ser hva det er. Ellers så blir det som hos deg at den opereres ut, også obduseres etterpå.
Ja, ventetid er så slitsomt. Du har vel også ventet veldig lenge nå fra du oppdaget dette?
Lykke til du også :)
Ja jeg har vente siden september på time for operasjon. Har purra på de og de beklager veldig men det er lang vente tid akurat nå på sykehuset.

Ja jeg har vente siden september på time for operasjon. Har purra på de og de beklager veldig men det er lang vente tid akurat nå på sykehuset.

Så kjedelig.. hvor på halsen ligger den, hvis det er greit at jeg spør?
Det er jo snart et halvt år - det er lenge å vente på operasjonstid altså..

Så kjedelig.. hvor på halsen ligger den, hvis det er greit at jeg spør?
Det er jo snart et halvt år - det er lenge å vente på operasjonstid altså..
Jeg vet. De sa de har hatt og har redusert bemanning. Jente vente siden oktober på time til operasjon og endelig fikk hun time nå.

Kule er på venstre side .
Legger ut en bilde.

Vedlegg

• 1A1B64E3-F61E-4F85-B7ED-D7E05314F71A.jpeg
    1A1B64E3-F61E-4F85-B7ED-D7E05314F71A.jpeg
    667,3 KB · Visninger: 12
Jeg vet. De sa de har hatt og har redusert bemanning. Jente vente siden oktober på time til operasjon og endelig fikk hun time nå.

Kule er på venstre side .
Legger ut en bilde.

Ja, det er samme sted som min ligger, til Venstre for strupehodet. Den ligger på skjoldsbrukskjertelen, så kanskje enda mer mot Venstre. Håper du får beskjed om time snart altså. Er ikke noe gøy å gå rundt å ha sånne kuler og lure på hva de er.

Last edited:

Jeg husker også at vi hadde det. Det var jo en big happening

Kjipt å gå og vente på svar da

Grand prix tror jeg er lokalt hos dere Sara, vet det er veldig stort på Sunnmøre det der:)

Vart hos kjeveortoped med jenta. Lyseblå farge på strikk valget hun idag. De sko matche med genser fargen hun hadde på seg :) Ikveld er det fotball kamp på eldste og resten av oss skall slappe av. Lurer på om jeg skal lage polarbrød til de:)

Grand prix tror jeg er lokalt hos dere Sara, vet det er veldig stort på Sunnmøre det der:)
Meget mulig det er en sunnmørs-ting ja.

Men det er jo et fint opplegg synes jeg. Tverrfaglig arbeid, mye innsats og mye gøy

Meget mulig det er en sunnmørs-ting ja.

Men det er jo et fint opplegg synes jeg. Tverrfaglig arbeid, mye innsats og mye gøy

Jeg bor ikke på Sunnmøre da :p men hvem vet, kanskje det var en lærer på skolen fra Sunnmøre som innførte det ;)

Jeg bor ikke på Sunnmøre da :p men hvem vet, kanskje det var en lærer på skolen fra Sunnmøre som innførte det ;)
Aner ikke, men kjekt at de har det andre steder i landet også¨.

Back
Topp