Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe spesielt som gjør det ? Noe vi kan gjøre ?Februar! Og snart bursdag.. og jeg er trist.
Så kjekt daKino med ungene idag, første gang jeg går med dem (de har vært på kino med svigers, og med svoger og kusinen), gleder meg![]()
Så gøyKino med ungene idag, første gang jeg går med dem (de har vært på kino med svigers, og med svoger og kusinen), gleder meg![]()
elsker at minste har blitt litt større og vi kan gå på kino og han sitter og ser hele filmen uten at me måtte forlate salen tidligare.Blir sannsynligvis ikke feiring av bursdag i år heller, og ifjor tilbrakte jeg jo dagen på rehabilitering iforhold til fibromyalgia og nakkeskade. Mamma er ikke komfortabel med å kjøre helt hit om føret ikke er greit, og jeg føler ikke vi har råd eller ork til å ta turen dit og feire der, så følger meg nedfor. I tillegg har jeg en dårlig dag ifohold til smerter, så kan jo si det traff hardt..Noe spesielt som gjør det ? Noe vi kan gjøre ?
Så koseligKino med ungene idag, første gang jeg går med dem (de har vært på kino med svigers, og med svoger og kusinen), gleder meg![]()
Kardemommeby, det var veldig koseligSå koselig
Hva så dere?

Hvordan var filmen? Vurderer å ta med 3 åringen på denKardemommeby, det var veldig koselig![]()
Den holdt hvertfall ungene her opptatte, de likte den godtHvordan var filmen? Vurderer å ta med 3 åringen på den
den var helt ok for meg også å se, men blir ikke en slik film som jeg velger å se flere ganger God bedringikke rart minste ikke ville spise i ettermiddag. Feber nå 39,4. veldig varm rundt hals regionen og klager selv på vondt i halsen.har fått Paracet og vann ligger prøver sovne igjen. Ø
TakkGod bedring
vi våkne nå så sier han mamma du må ikke glømme om sende meldig til skolen at jeg er syk.kjekt at se at han selv tenker på det og vet at de må gjøresBoller ja. Hadde aldri satt min til baking av bollerDet lukter godt. Ungene overtalte faren til å bake boller. Vel og merke kunne det trolig være en dl eller to mindre mel i den deigen, men halvparten kanelboller og noen boller. Det lukter deilig. ( Neste gang gir jeg ham bolleoppskiften vår. Og muligens lager deigenså blir den litt lettere å jobbe med. )
Han er flink å bake denne mannen min, så hva som gikk galt vet jeg ikke. Men den var relativt kompakt. Men godt blir det nok.

Boller ja. Hadde aldri satt min til baking av bollerikke vil han men han har ingen peiling heller hvordan han lager eller skjønner vel ikke hva en oppskrift er
Her fikk vi levert boller på døra av mora til venninne til jenta. Eller så er det meg som står for all baking og stort sett matlaging.
Må si som eldste sier. Mamma det hadde vel blitt servert skiver eller Grandiosa visst pappa måtte stå på kjøkken ellers hadde det vart katastrofe.