Februar

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Den 168 dager lange første måneden i året er over. Det er første februar!

Jada, jeg vet, den er bre 31 dager, men den føles mye lenger.

Og februar, den er bare 28 dager.
Og om to mnd er det 1.4 og da er det påske!

Og nå blir dagene virkelig lenger dag for dag alså! I dag er det 7 timer og 29 min dagslys
Når vi kommer til siste dag i februar er det 10 timer og 10 minutter!

Kino med ungene idag, første gang jeg går med dem (de har vært på kino med svigers, og med svoger og kusinen), gleder meg :Heartred

Kino med ungene idag, første gang jeg går med dem (de har vært på kino med svigers, og med svoger og kusinen), gleder meg :Heartred
Så kjekt da

Så gøy :Heartred elsker at minste har blitt litt større og vi kan gå på kino og han sitter og ser hele filmen uten at me måtte forlate salen tidligare.
Kos dere:)

Noe spesielt som gjør det ? Noe vi kan gjøre ?
Blir sannsynligvis ikke feiring av bursdag i år heller, og ifjor tilbrakte jeg jo dagen på rehabilitering iforhold til fibromyalgia og nakkeskade. Mamma er ikke komfortabel med å kjøre helt hit om føret ikke er greit, og jeg føler ikke vi har råd eller ork til å ta turen dit og feire der, så følger meg nedfor. I tillegg har jeg en dårlig dag ifohold til smerter, så kan jo si det traff hardt..

1 av 3 barn har sovne. Nå vil jeg sette i gang oppvaskmaskinen og legge meg.

Hvordan var filmen? Vurderer å ta med 3 åringen på den
Den holdt hvertfall ungene her opptatte, de likte den godt :happy: den var helt ok for meg også å se, men blir ikke en slik film som jeg velger å se flere ganger :)

ikke rart minste ikke ville spise i ettermiddag. Feber nå 39,4. veldig varm rundt hals regionen og klager selv på vondt i halsen.har fått Paracet og vann ligger prøver sovne igjen. Ø

ikke rart minste ikke ville spise i ettermiddag. Feber nå 39,4. veldig varm rundt hals regionen og klager selv på vondt i halsen.har fått Paracet og vann ligger prøver sovne igjen. Ø
God bedring

Jeg er lei meg og andre siden sint.
Mye skjer i klassen til eldste bland guttene. Et eller annet hver dag. Ikke nok med det men hører at de på en måte trigger opp hverandre ikke vær med han ikke ring han fordi han liker ikke deg :( Det er baksnakking bland guttene. Dårlig miljø rett og slett.
Gutten min sier at før så var alle venner med alle og nå er det blitt litt katastrofe på en måte.
Så idag ser jeg 2 gutter komme ned fra skolegården. De snakker smiler og ler:)
En av de var min gutt og en annen i klassen. Så måtte jeg spør hvem er han gutten med på friminuttene ? Så sier min gutt nei han er mye aleine og går rund og leker aleine. Så måtte jeg spør og grave litt mer. Men spør du/dere gutter han om han vil bli med? Ja jeg sporte han Igår men da sa han nei. Men de andre i klassen da?? Nei. Hvorfor ikke? Nei de ler så mye med han. Så sier jeg du meiner ler av? Nja når han sier noe så ler de. Da måtte jeg si er han ikke god nok til at dere gutter i klassen spør om han vil bli med dere? For det virker som klassen har på en måte glømt ut 1 gutt i deres klasse. På en måte så er han ikke inkludert og han har blitt svikte visst han går mye aleine i friminutt og leker aleine.
Så satt gutten min og tenkte seg om litt så kom tårer. Uff mamma du har kanskje rett.

Får vondt. Så på mandag blir det rett opp på skolen og snakke med noen om miljøet i klassen og så vil jeg gjerne nevne denne gutten som er mye aleine. Jeg vet de har
Taushetsplikt de vil vel sikkert ikke si noe mer men jeg syns det er på tide gutten blir sett og noen blir gjort.

Min utblåsning ikveld

Det lukter godt. Ungene overtalte faren til å bake boller. Vel og merke kunne det trolig være en dl eller to mindre mel i den deigen, men halvparten kanelboller og noen boller. Det lukter deilig. ( Neste gang gir jeg ham bolleoppskiften vår. Og muligens lager deigen ;) så blir den litt lettere å jobbe med. )

Han er flink å bake denne mannen min, så hva som gikk galt vet jeg ikke. Men den var relativt kompakt. Men godt blir det nok.

Det lukter godt. Ungene overtalte faren til å bake boller. Vel og merke kunne det trolig være en dl eller to mindre mel i den deigen, men halvparten kanelboller og noen boller. Det lukter deilig. ( Neste gang gir jeg ham bolleoppskiften vår. Og muligens lager deigen ;) så blir den litt lettere å jobbe med. )

Han er flink å bake denne mannen min, så hva som gikk galt vet jeg ikke. Men den var relativt kompakt. Men godt blir det nok.
Boller ja. Hadde aldri satt min til baking av boller:p ikke vil han men han har ingen peiling heller hvordan han lager eller skjønner vel ikke hva en oppskrift er:banghead:
Her fikk vi levert boller på døra av mora til venninne til jenta. Eller så er det meg som står for all baking og stort sett matlaging.
Må si som eldste sier. Mamma det hadde vel blitt servert skiver eller Grandiosa visst pappa måtte stå på kjøkken ellers hadde det vart katastrofe.

Boller ja. Hadde aldri satt min til baking av boller:p ikke vil han men han har ingen peiling heller hvordan han lager eller skjønner vel ikke hva en oppskrift er:banghead:
Her fikk vi levert boller på døra av mora til venninne til jenta. Eller så er det meg som står for all baking og stort sett matlaging.
Må si som eldste sier. Mamma det hadde vel blitt servert skiver eller Grandiosa visst pappa måtte stå på kjøkken ellers hadde det vart katastrofe.

Min kan bake brød, så jeg forventet at han kunne bake boller.
Han kan lage god middag også, og gjør det ukentlig. Så heldigvis, det er ikke krise om han skal styre på kjøkkenet.
Gode ble bollene også, men deigen var ikke god å jobbe med.

Back
Topp