Februar 2026

Jeg hadde uttak på fredag (9 egg ut) og ringte til St Olavs i dag for å spørre om dem tror det blir innsett imorgen, siden jeg har lang reisevei og må kjøre i dag og det sa de at det blir! Jeg sa at jeg ikke ville vite hvor mange egg som er potensielle blastocyster for tenk hvis det bare er 1. da blir jeg stressa og det er det ingen vits i. Så nå er jeg på vei til Trondheim og skal kose meg med god mat ikveld og nyte dette forhåpentlig siste innsettet:p flere som har innsett sånn ca nå?
Så kjekt! Kos deg med god mat, og masse lykke til med innsettet :Heartred Berre gi ein lyd når eg skal sette deg på ruger!

Jeg har enda ikke hørt noe fra st.olavs etter negativ test 27.2. Veldig glad jeg ikke skulle forsøke å nytt innsett i mars, for jeg er allerede på mensdag 4 og det er vel for sent å starte med medisiner for innsett da

Jaa.. det har tatt sin tid! Tusen tusen takk :Heartpink Hvor er du hen i løypa?
Den som venter på noe godt... :Heartred Jeg hadde et uttak i januar som dessverre bare ga én blasto, som endte i en spontanabort 5+1 på lørdag. Så akkurat nå står jeg egentlig mitt i det, og er usikker på veien videre.

Jeg har enda ikke hørt noe fra st.olavs etter negativ test 27.2. Veldig glad jeg ikke skulle forsøke å nytt innsett i mars, for jeg er allerede på mensdag 4 og det er vel for sent å starte med medisiner for innsett da
Åh, det er kjipt! Kan du ringe eller sende ein dialogmelding? Dumt å måtte gå slik i uvisse.

Den som venter på noe godt... :Heartred Jeg hadde et uttak i januar som dessverre bare ga én blasto, som endte i en spontanabort 5+1 på lørdag. Så akkurat nå står jeg egentlig mitt i det, og er usikker på veien videre.
Ååå nei så trist!!:( føler veldig med deg.. det er så vondt å endelig få en positiv test i hendene og så blir det ikke allikevel.. masse lykke til med alt:Heartpink

Back
Topp