Februar 2026

Eeeeh! Jeg er i sjokk!!! Vært prøver nå i 2,5 år. Vært på fertiliteten i snart 1 år... 3 innsett... Ingenting... Fikk en ab kur som jeg skulle gå på for infeksjon... (såg det etter biopsi i livmoren) skulle ha innsett nå i mars... Men... Idag fikk jeg denne... :wideyed: klarer faktisk ikke å tro helt på dette....

Vis vedlegget 480276
Ååh, gratulerer så mye! Men skjønner det er et sjokk ja (et fantastisk et!) :gen014

Hadde du tatt antibiotikakuren?

Jeg testa positiv i dag! Jeg hadde gitt alle testene mine til kona slik at jeg ikke kom til å falle for fristelsen med å teste før fredag (som vi hadde avtalt) men da jeg leta i nattbordskuffa etter en gjenglemt test og faktisk fant en så klarte jeg ikke å la være:p men nå tør jeg ikke å innrømme for henne at jeg testa uten henne så må bare holde munnen til fredag.

Vedlegg

• IMG_1239.jpeg
    IMG_1239.jpeg
    543 KB · Visninger: 1
Jeg testa positiv i dag! Jeg hadde gitt alle testene mine til kona slik at jeg ikke kom til å falle for fristelsen med å teste før fredag (som vi hadde avtalt) men da jeg leta i nattbordskuffa etter en gjenglemt test og faktisk fant en så klarte jeg ikke å la være:p men nå tør jeg ikke å innrømme for henne at jeg testa uten henne så må bare holde munnen til fredag.
Sniker inn en gratulerer her :happy: hvordan dpo er du?

Back
Topp