Februar 2026

Så sinnsykt surt! Krysser virkelig fingrene for at de har der.. helt forferdelig å måtte kjøre så langt for ekstra medisin :crybaby2 4 timer unna er også veldig langt men ja:/

Ble ringt av St Olavs nå og det ble 7 blasto av de 9 eggene! Helt sikker på at det må være kosttilskuddet!
Ja er det. Men nå er fly booket nedover. Blir en lang dag siden flyet hjem ble 22, men men.

Neimen får et tall da, skikkelig bra. Gratulere med så mange. Da håper jeg gullegget er blant dem :happy:

Da var graviditeten over, uke 6+3!</3 som forventet, men rart hvordan et lite håp vokser frem. Det var nok en tom fostersekk, side de så et mørkt hull på UL I uke 5+4. Det gjør heldigvis ikke særlig vondt, og vi kommer til å prøve naturlig frem til neste fryseforsøk i april♡ masse lykke til, dere andre!♡

Så sinnsykt surt! Krysser virkelig fingrene for at de har der.. helt forferdelig å måtte kjøre så langt for ekstra medisin :crybaby2 4 timer unna er også veldig langt men ja:/

Ble ringt av St Olavs nå og det ble 7 blasto av de 9 eggene! Helt sikker på at det må være kosttilskuddet!
Hvilket tilskudf? Det er jo veldig gode tall!!

Da var graviditeten over, uke 6+3!</3 som forventet, men rart hvordan et lite håp vokser frem. Det var nok en tom fostersekk, side de så et mørkt hull på UL I uke 5+4. Det gjør heldigvis ikke særlig vondt, og vi kommer til å prøve naturlig frem til neste fryseforsøk i april♡ masse lykke til, dere andre!♡
Kjære deg, så vondt å høyre :( trist det skulle ende slik for deg. Håpet er innimellom alt vi har. Håpar det går bra med deg etter forholda, og at det går bedre med neste fryseforsøk :Heartred

Hvilket tilskudf? Det er jo veldig gode tall!!
Ja, ble skikkelig overraska! Jeg har tatt Q10 400mg per dag, folsyre, vitamin B-complex, tran, vitamin d (stor dose), melatonin 3-4mg, og vitamin C 1000mg. Har tatt det i 4 måneder før uttaket. Kan jo aldri være sikker på at det er tilskuddet men ja, skader uansett ikke å prøve :)

Ja er det. Men nå er fly booket nedover. Blir en lang dag siden flyet hjem ble 22, men men.

Neimen får et tall da, skikkelig bra. Gratulere med så mange. Da håper jeg gullegget er blant dem :happy:
Skulle til å ønske deg god tur men du er vel snart på vei hjem. For en dag det må ha vært! Føler veldig med deg :Heartpink surt å måtte reise dit for medisiner. Og så uttak og innsett igjen senere. Ivf er ikke for pyser!

Skulle til å ønske deg god tur men du er vel snart på vei hjem. For en dag det må ha vært! Føler veldig med deg :Heartpink surt å måtte reise dit for medisiner. Og så uttak og innsett igjen senere. Ivf er ikke for pyser!
Jeg får si takk :happy: reiser i dag. Nei det er det absolutt ikke. Det er mye som skjer ved ivf

Da har jeg hatt innsett og fått beskjed om at av de 9 eggene ble 9 befruktet. 3 har blitt til blastocyst på dag 5 og 5 stykk skal dyrkes videre til imorgen. Syns det er helt sykt bra resultat! :D Mye Bedre enn ved de andre to uttakene selvom jeg er 2/2,5 år eldre nå. Derfor vil jeg dele med dere hva jeg har gjort annerledes denne gangen. Jeg har tatt Q10 400mg per dag, folsyre, vitamin B-complex, tran, vitamin d (stor dose), melatonin 3-4mg, og vitamin C 1000mg. Har tatt det i 4 måneder før uttaket. Vet så klart ikke om det har bidratt til dette resultatet men liker å tro det.
Gratulerer så mye med godt resultat! :D Bare sniker inn for å si at jeg har veldig tro på betydningen av tilskuddene! Ved vårt tredje uttak hadde jeg tatt mye av det samme som deg (400mg Q10, multivitaminer pluss ekstra B12 og jern, høy dose vitamin d, 1000 mg vitamin c, 3 mg melatonin, og i tillegg NAC, R-Alfa liponsyre og 100 mg vitamin e) i nesten 4 mndr. Samboer tok og Q10. I motsetning til deg satt vi derimot bare igjen med 2 embryoer, men kvaliteten var tydeligvis god. Første innsett ble datteren vår (etter 4 år som prøvere, hvorav 1,5 år med IVF). Om halvannen uke skal vi sette inn embryo nr 2 i første forsøk på søsken. Veldig spent :nailbiting: Håper det går veien for deg!

Gratulerer så mye med godt resultat! :D Bare sniker inn for å si at jeg har veldig tro på betydningen av tilskuddene! Ved vårt tredje uttak hadde jeg tatt mye av det samme som deg (400mg Q10, multivitaminer pluss ekstra B12 og jern, høy dose vitamin d, 1000 mg vitamin c, 3 mg melatonin, og i tillegg NAC, R-Alfa liponsyre og 100 mg vitamin e) i nesten 4 mndr. Samboer tok og Q10. I motsetning til deg satt vi derimot bare igjen med 2 embryoer, men kvaliteten var tydeligvis god. Første innsett ble datteren vår (etter 4 år som prøvere, hvorav 1,5 år med IVF). Om halvannen uke skal vi sette inn embryo nr 2 i første forsøk på søsken. Veldig spent :nailbiting: Håper det går veien for deg!
Så bra at storesøster satt på første forsøk etter så mange år med prøving! :love017 Det føles veldig godt å kunne gjøre noe mens man holder på med ivf. En slags følelse av kontroll. Håper veldig på at lillebror/søster sitter på første forsøk neste gang også!!:Heartpink Masse lykke til!

Så bra at storesøster satt på første forsøk etter så mange år med prøving! :love017 Det føles veldig godt å kunne gjøre noe mens man holder på med ivf. En slags følelse av kontroll. Håper veldig på at lillebror/søster sitter på første forsøk neste gang også!!:Heartpink Masse lykke til!
Var dette masse ulike tabletter? Eller lister du fra de vitaminene du tok?:)

Det var ulike tabletter alt sammen. Har ikke funnet piller som har inneholdt alt i høye nok doser så ja, det ble en god del piller :p tror 12 stykk hver kveld. Ble rimelig lei til slutt
Jeg og tar mye piller og så la jeg til høy dose vitamin D (d-pearls 80ug) men det ble jeg skikkelig dårlig i magen av :depressed: Har du opplevd dårlig mage eller hvilken vitamin D tar du?

Jeg og tar mye piller og så la jeg til høy dose vitamin D (d-pearls 80ug) men det ble jeg skikkelig dårlig i magen av :depressed: Har du opplevd dårlig mage eller hvilken vitamin D tar du?
Jeg tok også 80mcg men har ikke merka noe av det. Kjøpte på kost1. Visste ikke man kunne bli dårlig av det!

Jeg tok også 80mcg men har ikke merka noe av det. Kjøpte på kost1. Visste ikke man kunne bli dårlig av det!
Ein skal vere litt forsiktig med D-vitamin, altså sjekke nivå hos lege undervegs mens ein tek stor dose, for det er fettløselig og kan hope seg opp. Alle har forskjellige forutsetningar for opptak!

Ein skal vere litt forsiktig med D-vitamin, altså sjekke nivå hos lege undervegs mens ein tek stor dose, for det er fettløselig og kan hope seg opp. Alle har forskjellige forutsetningar for opptak!

Ja det er helt riktig som du sier ❤️ jeg var hos privat gynekolog som vurderte verdiene mine, jeg har ikke d-vitamin mangel men han sa at ifht fertilitet så burde jeg hatt høyere nivå, derfor skulle jeg ta d-vitamin, men kanskje en lavere dose hadde vært nok… :)

Ja det stemmer det, jeg målte D- vitamin før jeg starta med det, og det var bare en begrenset periode på 3-4 måneder, pluss at det var vinter i tillegg. Jeg tar ingenting nå lenger. Men bra du nevnte det! :D

Tusen takk :Heartred Det var vårt femte innsett totalt, men første fra forsøk der vi hadde gått flere mnd på tilskudd i forkant. Er helt overbevist om at det spilte en rolle. Som du sier føles det veldig godt å kunne gjøre noe. Noe man selv kan styre og kontrollere oppi alt som er utenfor egen kontroll. I tillegg endret jeg mye på kosten, var fysisk aktiv, og gjorde fertilitetsyoga og pusteøvelser. Godt mulig det bare var "gullegget", men velger å tro at alt jeg gjorde betydde en del! :happy:

Eeeeh! Jeg er i sjokk!!! Vært prøver nå i 2,5 år. Vært på fertiliteten i snart 1 år... 3 innsett... Ingenting... Fikk en ab kur som jeg skulle gå på for infeksjon... (såg det etter biopsi i livmoren) skulle ha innsett nå i mars... Men... Idag fikk jeg denne... :wideyed: klarer faktisk ikke å tro helt på dette....

4149.jpg

Back
Topp