Februar 2026

Jeg hadde uttak på fredag (9 egg ut) og ringte til St Olavs i dag for å spørre om dem tror det blir innsett imorgen, siden jeg har lang reisevei og må kjøre i dag og det sa de at det blir! Jeg sa at jeg ikke ville vite hvor mange egg som er potensielle blastocyster for tenk hvis det bare er 1. da blir jeg stressa og det er det ingen vits i. Så nå er jeg på vei til Trondheim og skal kose meg med god mat ikveld og nyte dette forhåpentlig siste innsettet:p flere som har innsett sånn ca nå?
Så kjekt! Kos deg med god mat, og masse lykke til med innsettet :Heartred Berre gi ein lyd når eg skal sette deg på ruger!

Jeg har enda ikke hørt noe fra st.olavs etter negativ test 27.2. Veldig glad jeg ikke skulle forsøke å nytt innsett i mars, for jeg er allerede på mensdag 4 og det er vel for sent å starte med medisiner for innsett da

Jeg har enda ikke hørt noe fra st.olavs etter negativ test 27.2. Veldig glad jeg ikke skulle forsøke å nytt innsett i mars, for jeg er allerede på mensdag 4 og det er vel for sent å starte med medisiner for innsett da
Åh, det er kjipt! Kan du ringe eller sende ein dialogmelding? Dumt å måtte gå slik i uvisse.

Den som venter på noe godt... :Heartred Jeg hadde et uttak i januar som dessverre bare ga én blasto, som endte i en spontanabort 5+1 på lørdag. Så akkurat nå står jeg egentlig mitt i det, og er usikker på veien videre.
Ååå nei så trist!!:( føler veldig med deg.. det er så vondt å endelig få en positiv test i hendene og så blir det ikke allikevel.. masse lykke til med alt:Heartpink

Da har jeg hatt innsett og fått beskjed om at av de 9 eggene ble 9 befruktet. 3 har blitt til blastocyst på dag 5 og 5 stykk skal dyrkes videre til imorgen. Syns det er helt sykt bra resultat! :D Mye Bedre enn ved de andre to uttakene selvom jeg er 2/2,5 år eldre nå. Derfor vil jeg dele med dere hva jeg har gjort annerledes denne gangen. Jeg har tatt Q10 400mg per dag, folsyre, vitamin B-complex, tran, vitamin d (stor dose), melatonin 3-4mg, og vitamin C 1000mg. Har tatt det i 4 måneder før uttaket. Vet så klart ikke om det har bidratt til dette resultatet men liker å tro det.

Da har jeg hatt innsett og fått beskjed om at av de 9 eggene ble 9 befruktet. 3 har blitt til blastocyst på dag 5 og 5 stykk skal dyrkes videre til imorgen. Syns det er helt sykt bra resultat! :D Mye Bedre enn ved de andre to uttakene selvom jeg er 2/2,5 år eldre nå. Derfor vil jeg dele med dere hva jeg har gjort annerledes denne gangen. Jeg har tatt Q10 400mg per dag, folsyre, vitamin B-complex, tran, vitamin d (stor dose), melatonin 3-4mg, og vitamin C 1000mg. Har tatt det i 4 måneder før uttaket. Vet så klart ikke om det har bidratt til dette resultatet men liker å tro det.
Oi, gratulerer med kjempebra resultat!! :D

Det er kjempebra! Gratulerer! Skulle sette deg på ruger, men la merke til at du ikkje var på lista! Har du meldt deg inn og så har eg missa det?

Takk for at du deler «oppskrifta» di! Sjølv har eg tatt 100mg Q10, trankapsler, methylfolat, sink og magnesium i opptakten til egguttak. Tar også jern innimellom. Ingen store mengder over RDI, og eg har ikkje heilt hatt råd til full pott på Q10. Eg tør heller ikkje ta melatonin, pga kronisk lavt blodtrykk, men trur eg skal prøve det likevel om eg må ha nytt uttak, den kan jo vere det som gjer susen!

Det er kjempebra! Gratulerer! Skulle sette deg på ruger, men la merke til at du ikkje var på lista! Har du meldt deg inn og så har eg missa det?

Takk for at du deler «oppskrifta» di! Sjølv har eg tatt 100mg Q10, trankapsler, methylfolat, sink og magnesium i opptakten til egguttak. Tar også jern innimellom. Ingen store mengder over RDI, og eg har ikkje heilt hatt råd til full pott på Q10. Eg tør heller ikkje ta melatonin, pga kronisk lavt blodtrykk, men trur eg skal prøve det likevel om eg må ha nytt uttak, den kan jo vere det som gjer susen!
Jeg har ikke turt å sette meg på lista i frykt for å jinxe alt:p men siden det har blitt innsett vil jeg være med på lista:

Månen - 36 - barn 2 - nytt uttak etter to mislykkede fryseforsøk - St Olavs - pergoveris, ganirelix, ovitrelle, gonapeptyl, cyclogest, duphaston, albyl-e - innsett 4/3

Det er så vanskelig å vite om alle disse pillene kan ha hjulpet, men jeg liker tanken på å kunne påvirke litt selv :p men Q10 er dyrt ja! Jeg kjøpte på Kost1. Der var det billigst. Visste ikke at melatonin kan gi blodtrykksfall som bivirkning. Det har jeg ikke merket noen ting av. Men skjønner du er litt forsiktig med det hvis du sliter med lavt blodtrykk fra før av! Går kanskje an å ta en prøvedose og se om det påvirker trykket?

For et fantastisk resultat! Dette må det jo bare bli baby av :)

Takk for erfaringsdeling. Har mannen din gjort noen endringer? Og hva med medisinendringer?

Back
Topp