Februar 2026

Heisann! En ny oppdatering herfra. Jeg har jo tatt endel blodprøver og hadde kun 60 på dpo 16(11dp5dt), og 76 dpo 18(13dp5dt). Klinikken ville jeg skulle ta en ny blodprøve I dag dpo 22(17dp5dt) og nå er plutselig verdien 278, altså har så og si doblet seg annenhver dag. Er ikke superpositiv, men overrasket! Vet ikke helt hva jeg skal tenke?
Enda en blodprøve og blir ikke mye klokere: tok en I dag 25 dpo og den har nå steget til 480 i hcg. Lavere stigning enn sist og klinikken vil ha meg på UL I morgen, er det for å utelukke exu? Det er vel ikke mye håp igjen nå?

Enda en blodprøve og blir ikke mye klokere: tok en I dag 25 dpo og den har nå steget til 480 i hcg. Lavere stigning enn sist og klinikken vil ha meg på UL I morgen, er det for å utelukke exu? Det er vel ikke mye håp igjen nå?
Uff, så leit stigningen ikkje er heilt som venta. Eg ville tenkt at dei vil ha deg inn til UL for å sjekke utvikling. Det er vanskelig å stille nokon diagnose på HCG åleine, særskilt med exu - den kan stige som normalt, eller sakte, gå opp og ned. Umulig å seie om det er det som skjer no. Det kan òg vere andre årsakar til at HCGen stiger som den gjer, forhåpentligvis får du meir svar i morgon. Sender deg styrkeklemmar!

Liten oppdatering fra meg også her :

Vi fikk 4 blastocyster på frys :sad010 Noe som føles helt uvirkelig med tanke på de 3 tidligere rundene vi har hatt med kun 1-2 egg befruktet og som aldri har utviklet seg lengre enn dag 4.

Jeg kjenner det kribler i kroppen å at vi endelig er et steg nærmere målet. Tror kanskje man har fortrengt håpet litt, etter et tøft år med aktiv behandling i denne IVF-bobla.

Liten oppdatering fra meg også her :

Vi fikk 4 blastocyster på frys :sad010 Noe som føles helt uvirkelig med tanke på de 3 tidligere rundene vi har hatt med kun 1-2 egg befruktet og som aldri har utviklet seg lengre enn dag 4.

Jeg kjenner det kribler i kroppen å at vi endelig er et steg nærmere målet. Tror kanskje man har fortrengt håpet litt, etter et tøft år med aktiv behandling i denne IVF-bobla.
Det er kjempegode nyheiter! Gratulerer så mykje med resultatet, så glad for at den siste runda for deg vart så bra! Håpet er alt vi har :Heartred

Åååååh, du har hatt vanskelige dager nå :Heartred Hvordan gikk det idag kjære deg?

Her ble det avbrutt denne runden. Ikke optimale forhold for å sette inn denne syklusen og ikke verd å sjangse med det siste embryoet.
Vi la ny plan for å prøve å få til innsett på neste syklus før påskestengt klinikk, men det er 50/50 sjanse for at jeg rekke det.

Her ble det avbrutt denne runden. Ikke optimale forhold for å sette inn denne syklusen og ikke verd å sjangse med det siste embryoet.
Vi la ny plan for å prøve å få til innsett på neste syklus før påskestengt klinikk, men det er 50/50 sjanse for at jeg rekke det.
Det var leit å høyre, men det er nok lurt å vente dersom forholda ikkje ligg til rette for eit godt innsett. Lykke til med neste runde, håper datoane legg seg i din favør :Heartred

Back
Topp