Februar 2026

Da er vi i samme situasjon! Fikk plutselig besøk om det på kontrollen da egguttaket ble besluttet, så jeg ble veldig satt ut og skuffa. (Det har jo også en kjip økonomisk side). Samtidig forstod jeg at konsekvensen ved innsett ved risiko for overstimulering var potensielt ganske stor - så da får man vel være takknemlig for å slippe økt risiko. Har også forstått at fryseforsøk har gode resultater, så jeg satser i hvert fall på at det nå blir best mulige forutsetninger.
Her er det ikke pga overstimulering, men et eller annet han så i livmoren. Ujevnheter eller noe, skjønte ikke helt greia. Må høre på mandag om det er noe risiko ved å sette inn denne ferskt denne runden.

Hva har det å si økonomisk egentlig?

Så kjedelig at det vart færre enn venta. Håper mange av dei blir befrukta og at du får blasto på frys :Heartred korleis går det med deg ellers?
Det går fint, litt vondt i magen da var mye stikking, men går fint med Paracet. Skuffelsen har lagt seg litt også, rekker ikke tenke så mye på det når farter rundt med en 3-åring hele dagen heller :smiley-ashamed004 :D

Kan jeg være med selv om det er eviglenge til innsett og selv om februar snart er over? Hadde lyst til å følge med og skravle litt, føle som om man fremdeles er med selv om man egentlig bare venter på oppstart :)

En_gang_kanskje - 39 - B1 - IVF 2 innsett 4 - HUS - lavdosestimulering FET med Gonal-F - innsett i mai 2026

Kan jeg være med selv om det er eviglenge til innsett og selv om februar snart er over? Hadde lyst til å følge med og skravle litt, føle som om man fremdeles er med selv om man egentlig bare venter på oppstart :)

En_gang_kanskje - 39 - B1 - IVF 2 innsett 4 - HUS - lavdosestimulering FET med Gonal-F - innsett i mai 2026
Hei, og velkommen! Så klart kan du vere med, berre hyggelig jo fleire vi er. Korleis går det med deg for tida?

Hei, og velkommen! Så klart kan du vere med, berre hyggelig jo fleire vi er. Korleis går det med deg for tida?
Går bra de fleste dagene heldigvis, og så er det noen dager som er ganske triste, helt normalt <3 Sliter mest med følelsen av at alt tar så lang tid, og at jeg ikke har så mye tid til rådighet. Jeg får bare et innsett dette halvåret pga pausesyklus etter abort og fordi innsettet jeg skulle ha i mars/april faller i påskeuken. Derfor blir det innsett først i begynnelsen av mai. Føles som en evighet til, men ingenting jeg får gjort med det så må bare prøve å ha det best mulig i ventetiden <3 Hvordan går det med deg? Ser du har vært gjennom første del av IVF og at det har gått greit hittil? Håper masse for deg :) <3

Back
Topp