Tusen takkVeldig fin strek!! GratulererVil du settast på gravid, eller vente til testdag?
Jeg vil helst vente til testdag om noen dager 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkVeldig fin strek!! GratulererVil du settast på gravid, eller vente til testdag?
Jeg vil helst vente til testdag om noen dager 
Tusen takkSå fine tester!Gratulerer så mye!!
![]()

Så kjedelig! Åh, eg hadde håpa det skulle utvikle seg. Skal du ta blodprøve før du sluttar med støttemedisin?Øverste er dagens første test tidligtest (vitus apotek). De andre er vanlige tester. Tror nok ikke jeg er gravid. Glad for at jeg ikke har delt det med samboerVis vedlegget 479558
Nei, man gjør ikke det i porsgrunn tror jeg. Fortsetter ut pakken jeg har tror jeg. I papirene står det at jeg skal fortsette helt til 16 dager etter innsett, men det tror jeg de færreste gjør?Så kjedelig! Åh, eg hadde håpa det skulle utvikle seg. Skal du ta blodprøve før du sluttar med støttemedisin?
Men den øverste har jo en strek? Hvilken dag er du på dpt?Øverste er dagens første test tidligtest (vitus apotek). De andre er vanlige tester. Tror nok ikke jeg er gravid. Glad for at jeg ikke har delt det med samboerVis vedlegget 479558
7dp3dt. Tok en digital. Var negativ.Men den øverste har jo en strek? Hvilken dag er du på dpt?
Kjenner du noen symptomer? Min var jo svak på 15 dpo, men det er jo litt usikkert om det går bra..Negativ test idag 11dpo og 6dp5dt. Har fortsatt troa![]()
Kjenner masse symptomer! Og det er ikke mulig at det bare er innbilning. Kjempetrøtt og tidvis masse murringer/litt krampeaktig. Emosjonell osvosv. Men det er mulig det er cyclogest. Enn du?Kjenner du noen symptomer? Min var jo svak på 15 dpo, men det er jo litt usikkert om det går bra..