Februar 2026

Da er fasit her: Vi fikk 4 blastocyster på frys. Veldig overraskende hadde visst mannens konsentrasjon vært meget lav, som står veldig i kontrast til tidligere prøver med høy konsentrasjon. Vi mistenker det kan skyldes influensa i jula, noe vi ikke tenkte på da vi bestemte oss for å gasse i gang med egguttak i februar. Litt skuffa over at vi kanskje kunne fått flere egg på frys mtp. senere søsken osv., og stresset over at det kanskje er en større mannlig faktor enn forventet. Samtidig er det fint at vi i hvert fall får 4 innsett på dette egguttaket - så får vi vente og se om det kan bli noe ut av det.

Frøken-M - 35 - Barn nr 2 - Forsøk nr: første IVF forsjøk, etter flere aborter - Porsgrunn - Rekovelle og Ganirelix - oppstart: 14/2

Så kjedelig! Åh, eg hadde håpa det skulle utvikle seg. Skal du ta blodprøve før du sluttar med støttemedisin?
Nei, man gjør ikke det i porsgrunn tror jeg. Fortsetter ut pakken jeg har tror jeg. I papirene står det at jeg skal fortsette helt til 16 dager etter innsett, men det tror jeg de færreste gjør?

Skjønner♡ men det er ikke tidlig å avskrive? Nå er ikke jeg det beste eksempelet siden det kanskje ikke går bra, men hadde jo kun 70 hcg ved 11dp5dt, ville vært ganske lavt ved 10 dpo:)

Kjenner du noen symptomer? Min var jo svak på 15 dpo, men det er jo litt usikkert om det går bra..
Kjenner masse symptomer! Og det er ikke mulig at det bare er innbilning. Kjempetrøtt og tidvis masse murringer/litt krampeaktig. Emosjonell osvosv. Men det er mulig det er cyclogest. Enn du?

Back
Topp