Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen! Artig at vi er fleire som ligg likt i løpet. Korleis er forma i denne runda?Så kjekt med februar tråd
Ullsokk - 36 - B1 - Forsøk 2 - Pergoveris, ganirelix - oppstart 8.2
Har også kontroll mandag, og er spent på å se hvordan det ligger an da.
Takk! Ja det er artig. Formen er ganske fin. Ikke kjent på så mye annet enn litt press/øm i magen i går, men det gikk over. God bedring med forkjølelsen!Velkommen! Artig at vi er fleire som ligg likt i løpet. Korleis er forma i denne runda?
EndeligEndelig kan jeg flyttes til rugerInnsettet gikk veldig fint. Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe på det beste!
krysser alt jeg har for at den lille fester seg!!Herlig!! Håper alt for deg!!Endelig kan jeg flyttes til rugerInnsettet gikk veldig fint. Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe på det beste!

Velkommen! Håper uttaket går bra og at gullegget ligg blant dei 24Så kjekt med februargruppe! Jeg vil helt klart være med
Håper86 - 39 år -første barn - forsøk 1 - St Olavs - oppstart 4. februar- uttak trolig 18. februar - Pergoveris 300 og Ganirelix
Hadde første ultralyd i dag!24 follikler og ny ultralyd mandag. Ligger visstnok an til totalfrys.

Åh, det er leit. Håpet er det viktigaste vi har, kryssar fingrane for deg
Har hatt litt press i magen i går, men i dag begynte eg på fyremadel (au!) og no kjenner eg ikkje så mykje på det lenger. Har liksom ingenting å samanlikne det med hehe. Forventer å bli oppblåst på eit tidspunkt, kanskje eg kjenner det meir over helga!
Korleis har det vore for deg så langt?
Føler det er litt ekstra spenning rundt denne runden, krysser fingrene for oss beggeSiste forsøk offentlig for meg også nå, merker jeg grugleder meg til uttaket. Håper det funker for deg nå![]()