Februar 2026

Jeg er 8dpo og tre dager etter innsett (potensielt uke 3+1). Jeg kjenner at jeg har en del murringer/litt menssmerter i eggstokk-området som jeg ikke tror jeg har hatt før innsett. Er det bare innbinding eller tilfeldigheter? Eller kanskje et tegn på at det ikke gikk? :wtf

Heiia, testet på kvelden i dag 14/15 dpo, og fikk denne svake streken? Var make surere sine med 25 ml, er dette for svakt til at det klarer seg?♡
Gratulerer med strek! Fargen på slike strimler kan variere veldig mellom batcher, så det trenger absolutt ikke være for svakt. Test igjen om noen dager for å se om den blir sterkere? Evt mål hcg hos lege/furst, helst to ganger med minst 48 timer mellom for å se stigning. Men ville absolutt ikke avskrevet dette :Heartred

Gratulerer med strek! Fargen på slike strimler kan variere veldig mellom batcher, så det trenger absolutt ikke være for svakt. Test igjen om noen dager for å se om den blir sterkere? Evt mål hcg hos lege/furst, helst to ganger med minst 48 timer mellom for å se stigning. Men ville absolutt ikke avskrevet dette :Heartred
Takk for det, synes den var veldig svak til å være så langt uti dpo-land, men det var jo kveld og det var ikke en tidligere, så det er vel en sjanse♡ Føler meg ikke gravid, minus alle cyclogest bivirkningene, og pleier å kaste opp fra ca 3+5 til 6 mnd på vei, så er usikker på denne❤️

Dette er idet litt annet lys og selvfølgelig et godt stykke over tiden

Vedlegg

• Screenshot_20260216_222708_Gallery.jpg
    Screenshot_20260216_222708_Gallery.jpg
    153,7 KB · Visninger: 26
Jeg er 8dpo og tre dager etter innsett (potensielt uke 3+1). Jeg kjenner at jeg har en del murringer/litt menssmerter i eggstokk-området som jeg ikke tror jeg har hatt før innsett. Er det bare innbinding eller tilfeldigheter? Eller kanskje et tegn på at det ikke gikk? :wtf
Det er helt normalt når en går på progesteron.:) Jeg har selv hatt enormt mye av det denne gangen kontra sist. Hvilken progesteron bruker du?
Det viser bare at livmoren din jobbær på:smiley-bounce012

Tror ikke det er noe godt svar her altså, man kjenner nok litt ekstra etter i tillegg. Progesteron hjelper heller ikke på her :oops:Har du tenkt å starte med testing før testdag? :Heartred

Takk for det, synes den var veldig svak til å være så langt uti dpo-land, men det var jo kveld og det var ikke en tidligere, så det er vel en sjanse♡ Føler meg ikke gravid, minus alle cyclogest bivirkningene, og pleier å kaste opp fra ca 3+5 til 6 mnd på vei, så er usikker på denne❤️
Krysser fingrene for at dette går veien! :)

Heiia, testet på kvelden i dag 14/15 dpo, og fikk denne svake streken? Var make surere sine med 25 ml, er dette for svakt til at det klarer seg?♡
Eg har dessverre ikkje særlig erfaring med kor sterke testane skal vere på 14 dpo, men eg tenker at håpet ikkje er heilt ute!
Skal du også ta blodprøve for å måle hcg? :Heartred

Det er helt normalt når en går på progesteron.:) Jeg har selv hatt enormt mye av det denne gangen kontra sist. Hvilken progesteron bruker du?
Det viser bare at livmoren din jobbær på:smiley-bounce012
Tror ikke det er noe godt svar her altså, man kjenner nok litt ekstra etter i tillegg. Progesteron hjelper heller ikke på her :oops:Har du tenkt å starte med testing før testdag? :Heartred
Ja det er sikkert pga cyclogest og psyken.. Samtidig gikk jeg jo på cyclogest fire dager før innsett uten at jeg kjente symptomer. Off dette er en litt slitsom men spennende periode

Ja det er sikkert pga cyclogest og psyken.. Samtidig gikk jeg jo på cyclogest fire dager før innsett uten at jeg kjente symptomer. Off dette er en litt slitsom men spennende periode
Perioden etter innsett synes jeg er det tøffeste for hode.. krysser fingrene for deg :Heartred Du får prøve å holde deg opptatt med de du har rundt deg og ting du liker i dagene fremover :love017

Heiia, sjekket i morrest, og testene er ikke veldig mye sterkere, samt burde vel være i uke 2-3 nå.. åå dette er så ekkelt

Vedlegg

• Screenshot_20260217_090752_Gallery.jpg
    Screenshot_20260217_090752_Gallery.jpg
    115,8 KB · Visninger: 14
Eg har dessverre ikkje særlig erfaring med kor sterke testane skal vere på 14 dpo, men eg tenker at håpet ikkje er heilt ute!
Skal du også ta blodprøve for å måle hcg? :Heartred
Skal ikke det i følge planen! Får se hva testene fremover sier. Jeg ser at det ikke ser bra ut, men ved positiv test så begynner jo alltid et håp å spire, og du tenker at du er en av de får som bare bruker litt tid på å få mye hcg.. Det er så dumt, men umulig å stoppe

8 dpo og jeg ser strek på makesure sin tidligtest. Jeg har ikke sett strek siden vi prøvde på andremann for over to år siden. Jeg har ingen erfaring med makesure sine tidligtester. Hva er deres erfaring? Vanlig er negativ. Håper det ikke er skygge
IMG_9819.jpeg
IMG_9820.jpeg

Jeg har nå fått oppdatering på blastocystene og kjenner angsten stige. Vet at jeg har gode utsikter - men blir likevel nervøs. Har bare kjøpt en enkeltpakke. Er ganske ung, god AMH, hentet ut 19 egg, 18 var modne, 12 ble befruktet... Idag er dag 4, og bare to av de omtales som excellent, med 5-6 som ser bra ut og 1 som er på grensen til å kastes. Embryologen sa at vi i hvert fall kan regne med at 1-2 fryses. Det kan være de er forsiktige med å gi høye forhåpninger, men jeg hadde allerede fått forhåpningen fra før behandling ble igangsatt mtp. tall at vi kom til å ende et sted med 4-5-6 på frys. Det er skuffende om vi med min alder og tall og uforklarlig infertilitet kun klarer å få til 1-2 innsett, da er jo utsiktene relativt sett små til at dette kan gå fint, og søsken på dette ene forsøket er utelukket. :(

8 dpo og jeg ser strek på makesure sin tidligtest. Jeg har ikke sett strek siden vi prøvde på andremann for over to år siden. Jeg har ingen erfaring med makesure sine tidligtester. Hva er deres erfaring? Vanlig er negativ. Håper det ikke er skygge Vis vedlegget 479476Vis vedlegget 479477
Syns skyggen din ser spennande ut! Ingen erfaring med makesure tidlig, men den eine gongen eg har testa positivt, fekk eg først skygge lik din på babyplan tidligtest, samtidig negativ make sure vanlig. Makesure vart positiv dagen etter, på morgonurin. Det var ein exu så hadde lav hcg over lengre tid så kan ikkje kommentere på stigninga vidare.

Back
Topp