Februar 2026

Så kjekt med februar tråd:)

Ullsokk - 36 - B1 - Forsøk 2 - Pergoveris, ganirelix - oppstart 8.2

Har også kontroll mandag, og er spent på å se hvordan det ligger an da.
Velkommen! Artig at vi er fleire som ligg likt i løpet. Korleis er forma i denne runda?

Så kjekt med februargruppe! Jeg vil helt klart være med

Håper86 - 39 år -første barn - forsøk 1 - St Olavs - oppstart 4. februar- uttak trolig 18. februar - Pergoveris 300 og Ganirelix

Hadde første ultralyd i dag! ☺️ 24 follikler og ny ultralyd mandag. Ligger visstnok an til totalfrys.

Så kjekt med februargruppe! Jeg vil helt klart være med

Håper86 - 39 år -første barn - forsøk 1 - St Olavs - oppstart 4. februar- uttak trolig 18. februar - Pergoveris 300 og Ganirelix

Hadde første ultralyd i dag! ☺️ 24 follikler og ny ultralyd mandag. Ligger visstnok an til totalfrys.
Velkommen! Håper uttaket går bra og at gullegget ligg blant dei 24 :Heartred

Åh, det er leit. Håpet er det viktigaste vi har, kryssar fingrane for deg :Heartred

Har hatt litt press i magen i går, men i dag begynte eg på fyremadel (au!) og no kjenner eg ikkje så mykje på det lenger. Har liksom ingenting å samanlikne det med hehe. Forventer å bli oppblåst på eit tidspunkt, kanskje eg kjenner det meir over helga!

Korleis har det vore for deg så langt?

Fyremadel er litt ekkel de første gangene…. Så bra å høre, veldig forskjellig hvor mye man merker. Personlig så kommer ubehaget i magen fra ca dag 6-7, da kjenner jeg det mest utpå dagen og kveldene. Men ingen av mine runder har vært lik, har hatt forskjellige typer med hormoner. Verste er humøret..samboeren går på tå hjemme nå :rolleyes:

Back
Topp