Februar 2026

Så kjekt med februar tråd:)

Ullsokk - 36 - B1 - Forsøk 2 - Pergoveris, ganirelix - oppstart 8.2

Har også kontroll mandag, og er spent på å se hvordan det ligger an da.
Velkommen! Artig at vi er fleire som ligg likt i løpet. Korleis er forma i denne runda?

Så kjekt med februargruppe! Jeg vil helt klart være med

Håper86 - 39 år -første barn - forsøk 1 - St Olavs - oppstart 4. februar- uttak trolig 18. februar - Pergoveris 300 og Ganirelix

Hadde første ultralyd i dag! ☺️ 24 follikler og ny ultralyd mandag. Ligger visstnok an til totalfrys.

Så kjekt med februargruppe! Jeg vil helt klart være med

Håper86 - 39 år -første barn - forsøk 1 - St Olavs - oppstart 4. februar- uttak trolig 18. februar - Pergoveris 300 og Ganirelix

Hadde første ultralyd i dag! ☺️ 24 follikler og ny ultralyd mandag. Ligger visstnok an til totalfrys.
Velkommen! Håper uttaket går bra og at gullegget ligg blant dei 24 :Heartred

Åh, det er leit. Håpet er det viktigaste vi har, kryssar fingrane for deg :Heartred

Har hatt litt press i magen i går, men i dag begynte eg på fyremadel (au!) og no kjenner eg ikkje så mykje på det lenger. Har liksom ingenting å samanlikne det med hehe. Forventer å bli oppblåst på eit tidspunkt, kanskje eg kjenner det meir over helga!

Korleis har det vore for deg så langt?

Fyremadel er litt ekkel de første gangene…. Så bra å høre, veldig forskjellig hvor mye man merker. Personlig så kommer ubehaget i magen fra ca dag 6-7, da kjenner jeg det mest utpå dagen og kveldene. Men ingen av mine runder har vært lik, har hatt forskjellige typer med hormoner. Verste er humøret..samboeren går på tå hjemme nå :rolleyes:

Jeg har tatt en test for å følge med på ovitrellen. 7 dager siden jeg tok sprøyta. Angrer på at jeg ikke tok en tidligere. Bare for å se to streker. Skal ta en test i morgen også, for denne var negativ. Kanskje ovitrelle er ute av kroppen allerede?
IMG_9804.jpeg

Jeg har tatt en test for å følge med på ovitrellen. 7 dager siden jeg tok sprøyta. Angrer på at jeg ikke tok en tidligere. Bare for å se to streker. Skal ta en test i morgen også, for denne var negativ. Kanskje ovitrelle er ute av kroppen allerede? Vis vedlegget 479326
Eg har ingen erfaring med dette, men i denne prosessen er jo det siste ein vil sjå ein negativ test. Når det er sagt, så er jo make sure ikkje særlig sensitiv, så kanskje den ikkje fangar opp restane etter ovitrelle?

Jeg har tatt en test for å følge med på ovitrellen. 7 dager siden jeg tok sprøyta. Angrer på at jeg ikke tok en tidligere. Bare for å se to streker. Skal ta en test i morgen også, for denne var negativ. Kanskje ovitrelle er ute av kroppen allerede? Vis vedlegget 479326
Spennende fremover :) Jeg har også testet ovitrellen ut, og nå 8 dager senere er den blenda. Krysser fingrene for at streken dukker opp igjen for oss begge :)

Velkommen hit! Korleis er rugetida så langt?
Takk :)
Hehe vel, den er forsåvidt grei. Men jeg har vært veldig plaget med "bivirkningene" av progesteronen denne gangen, kontra sist. Ellers så snegler jo dagene seg fremover.

Ser at du nærmer deg egguttak, hvordan har stimuleringen vært til nå? :)

Takk :)
Hehe vel, den er forsåvidt grei. Men jeg har vært veldig plaget med "bivirkningene" av progesteronen denne gangen, kontra sist. Ellers så snegler jo dagene seg fremover.

Ser at du nærmer deg egguttak, hvordan har stimuleringen vært til nå? :)
Merkar godt at eg har litt ekstra hormoner kontra vanlig syklus. Har vore trøtt og begynt å få eggløsningsslim tidligare enn vanlig. Og litt stikk og øm i magen. Men ellers har det vore grei skuring. Veldig spent på kva dei seier i morgon!

Dag to etter innsett av 5dagers. Utrolig at vi skal gå 11 dager til før test.... :dance018
Eg skal visst ikkje ta blodprøve før 14 dager etter innsett. Det blir sånn 19-21 dpo, som jo er kjempeeeeseint. Eg må finne noko å distrahere meg sjølv med trur eg. Håper ventetida går fort for deg!

Back
Topp