Februar 2024

Oj, denne varianten har jeg ikke hørt om før - å ta ovitrelle etter innsett. Spennende!
Men det blir nok vanskelig å teste for deg, ja. Håper dagene går fort :Heartred
Hadde ovitrelle Når jeg fikk mitt første barn også, var hausken sin idee den gang selv om selve forsøkene uttak/insett var i dannmark da så gikk jeg til han for all oppfølgning.. denne gang med søsken forsøk gjør jeg alt hos hausken … og Jon har gitt meg dt på alle 3 forsøkene nå.. setter en halv 2 ganger etter insett, 5 dager etter uttak og så en uke etter ..

Men testing blir jo håpløst da.. forje forsøk satt jeg faktisk ovitrelle 3 ganger etter insett ..
Men tar klexane, clycogest, prolutex og prednisolon også. Prolutex er nytt dette forsøket.
Så han prøver alt han kan vertfal og hjelpe meg..❤️

Stikker i magen i dag og smerter nederst i magen så håper dt er godt tegn..

Hadde ovitrelle Når jeg fikk mitt første barn også, var hausken sin idee den gang selv om selve forsøkene uttak/insett var i dannmark da så gikk jeg til han for all oppfølgning.. denne gang med søsken forsøk gjør jeg alt hos hausken … og Jon har gitt meg dt på alle 3 forsøkene nå.. setter en halv 2 ganger etter insett, 5 dager etter uttak og så en uke etter ..

Men testing blir jo håpløst da.. forje forsøk satt jeg faktisk ovitrelle 3 ganger etter insett ..
Men tar klexane, clycogest, prolutex og prednisolon også. Prolutex er nytt dette forsøket.
Så han prøver alt han kan vertfal og hjelpe meg..❤️

Stikker i magen i dag og smerter nederst i magen så håper dt er godt tegn..
Godt å høre at han er villig til å prøve ut ulike ting. Det offentlige er ganske firkanta på den fronten har jeg skjønt.
Heier veldig på deg!

Flere som har lagt på seg under stimulering? Tror det er vann i kroppen, da ansiktet mitt føles hovent og anklene mine er hovne osv. Føler jo også at magen er mye større enn normalt, og føler meg rett og slett ikke vel :(
Håper det er noe som forsvinner når man er ferdig på hormonene :smiley-angelic001 (ihvertfall inntil graviditeten er grunnen til vektøkning :p )

Flere som har lagt på seg under stimulering? Tror det er vann i kroppen, da ansiktet mitt føles hovent og anklene mine er hovne osv. Føler jo også at magen er mye større enn normalt, og føler meg rett og slett ikke vel :(
Håper det er noe som forsvinner når man er ferdig på hormonene :smiley-angelic001 (ihvertfall inntil graviditeten er grunnen til vektøkning :p )
Jeg ble skikkelig oppblåst. Men jeg fikk ut 23 egg, så kanskje ikke så rart. Jeg måtte gå med store gensere og buksesmekken åpen på jobb :laughing001

Ja, jeg har det i bakhodet :angelic: Fikk skygge/antydning til strek 8dpo kveld sist, derfor har jeg lyst til å starte tidlig. Og fordi jeg tydeligvis liker å pine meg selv haha:wacky:
Kjenner meg igjen. Husker da jeg fikk antydnings til strek 10 dpo da jeg var gravid, og etter det har liksom 10 dpo vært normen her :hilarious:

Jeg troooor kanskje testene mine begynner å bli litt mer synlige? Eller så er de helt kliss like. Jeg er faktisk usikker og forbereder meg på at dette kanskje er en kjemisk evt at hcg stiger først nå. Håper sånn på siste men har følelsen av at de burde steget til nå.. dommedag blir imorgen (12dpo), bør få en litt mer synlig strek innen da. Skal teste igjen i kveld samt imorgen tidlig. Klarer ikke holde meg i 4 timer men skal legge god innsats nå :nailbiting::p
Så spennende !! :smiley-angelic001 send oss resultatet så kan vi se etter strek med deg! ❤️

Ruger på to egg og venter. Tok en halv ovitrelle i går som hcg støtte for å hjelpe på at ett av de vertfal skal feste seg og skal ta en halv igjen i morgen. Så umulig teste enda også , denne ventetiden er brutal .. ovitrelle pleier slå ut lenge , for hat ovitrelle etter alle insett så denne gang et det null vits teste før neste uke ..
Aldri hørt om denne varianten før, hva er grunnen til at du ikke satte hele dosen med det samme? du får se på det som positivt, at du slipper torturere deg selv med tester! ❤️ :hilarious:Krysser fingrene for deg :smiley-angelic001

Jeg la meg på over 10 kilo i løpet av mine to siste forsøk. Lang protokoll da, vel og merke. Jeg så høygravid ut :hilarious: Jeg måtte jobbe for å bli kvitt de kiloene, men kan jo sikkert være forskjellig fra person til person. Men jeg går jo opp i vekt bare jeg ser på en sjokolade da:hilarious:

Jeg la meg på over 10 kilo i løpet av mine to siste forsøk. Lang protokoll da, vel og merke. Jeg så høygravid ut :hilarious: Jeg måtte jobbe for å bli kvitt de kiloene, men kan jo sikkert være forskjellig fra person til person. Men jeg går jo opp i vekt bare jeg ser på en sjokolade da:hilarious:
Krise om jeg går opp 10 kg :arghh: :hilarious:

Aldri hørt om denne varianten før, hva er grunnen til at du ikke satte hele dosen med det samme? du får se på det som positivt, at du slipper torturere deg selv med tester! ❤️ :hilarious:Krysser fingrene for deg :smiley-angelic001
Er for å holde hcg nivået stabilt. Derfor halve to ganger. Er for å prøve få egge til og feste seg lettere og lure kroppen til og tro den er gravid.

Værste er at etter noen dager med siste halve dose prøver jeg teste den ut . Blir jo flaks positiv men klarer ikke la vær heller..

Ble oppringt av lab’en idag, etter eget ønske. Av 2 egg ut på fredag så var jo begge befruktet på lørdag.
Idag så var det gode nyheter :smiley-bounce016
Begge har utviklet seg. Et bra og et som ikke var like bra. Velger å sette inn begge to for det. Vet aldri hva som er liv laga. Innsett kl 13 idag:dance011
Gratulerer , tok to jeg også❤️

Last edited:
Har dere opplevd at man har misset en dråpe Ganirelix? Jeg har tydelig gjort noe feil i dag da jeg satte den, for det kom ut en dråpe fra der jeg stakk inn sprøyta.. Vanligvis svir den veldig, men det gjorde den ikke i dag. Jeg har ikke lyst til å være panisk og ringe klinikken (det er vel uansett ikke noe man kan gjøre), bare tenker at én dråpe av en så liten dose kanskje har noe å si...

Har dere opplevd at man har misset en dråpe Ganirelix? Jeg har tydelig gjort noe feil i dag da jeg satte den, for det kom ut en dråpe fra der jeg stakk inn sprøyta.. Vanligvis svir den veldig, men det gjorde den ikke i dag. Jeg har ikke lyst til å være panisk og ringe klinikken (det er vel uansett ikke noe man kan gjøre), bare tenker at én dråpe av en så liten dose kanskje har noe å si...
Har skjedd meg at en dråpe har komt ut, aldri hat noe å si. Spurte klinikken også .

Er for å holde hcg nivået stabilt. Derfor halve to ganger. Er for å prøve få egge til og feste seg lettere og lure kroppen til og tro den er gravid.

Værste er at etter noen dager med siste halve dose prøver jeg teste den ut . Blir jo flaks positiv men klarer ikke la vær heller..
Aaah! Det høres jo ganske lurt ut! Håper kroppen går rett i fella og at du blir ordentlig gravid ❤️

Back
Topp